پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / علمی فرهنگی          29 دی 1392 - 19 January 2014


 معاون وزیر آموزش وپرورش:

توجه بیشتر به بازماندگان از تحصیل و کودکان کار

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، بر لزوم توجه بیشتر به بازماندگان از تحصیل و کودکان کار تاکید کرد.


به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :خبرنگار ایرنا، ˈمرضیه گردˈ روز پنجشنبه در همایش شوراهای آموزش و پرورش گیلان در دهکده ساحلی انزلی اظهار کرد : باید با ایجاد اشتغال، تقویت تعاونی ها ، استفاده از ظرفیت های اجتماعی و مردمی به تمامی کودکان کشورمان برای امکان ادامه تحصیل و دستیابی به زندگی بهتر کمک کنیم.

وی با بیان این که آموزش و پرورش جز با کمک مردم اداره نمی شود، استفاده از تمامی ظرفیت ها اعم از آموزش دولتی، غیردولتی و آموزش از راه دور را برای فراگیر شدن آموزش در جامعه ضروری خواند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین نقش روحانیت در تربیت معنوی و سلامت روحی دانش آموزان به عنوان نسل جوان را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

گرد در ادامه به نقش ورزش بر سلامت جسمی دانش آموزان اشاره و بر لزوم توجه به این بخش تاکید کرد.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش مطلوب نظام با اجرای سند تحول بنیادین مورد تایید رهبری محقق می شود و در این راه به شوراها و همفکری صاحبنظران و مردم نیازمندیم.

وی تشکیل منظم جلسات شوراهای آموزش و پرورش و ارتقای کیفی مصوبات با توجه به ویژگی های هر منطقه و عملیاتی کردن آن و استفاده از ظرفیت رسمی و غیررسمی بومی و محلی را ضروری خواند.

وی علت مترقی بودن قانون شوراهای آموزش و پرورش را نقش آفرینی ارزشمندترین ، معتمدترین و قدرتمندترین افراد در این شوراها برای کمک به تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم خواند .

وی ادامه داد: مساله مهم تنها مدرسه ساختن نیست بلکه کشورهایی موفقند که از مشارکت فکری ، معنوی و مادی مردم در تربیت و پرورشی نسلی اخلاق مدار، خردمند و خلاق استفاده کند.

گرد با اشاره به ابزارهای جدید و متنوع برای تهاجم فرهنگی تاکید کرد: ما به هم اندیشی صاحبنظران جامعه برای حل مسائل نیازمندیم و شورای آموزش و پرورش محل تصمیم گیری و تصمیم سازی برای استفاده از این قابلیت ها و توانمندی هاست.

تگ ها کودکان کار کودکان بازمانده از تحصیل بازماندگان تحصیلی کودکان عقب افتاده از تحصیل

پر بازدیدترین علمی فرهنگی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی