پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشجويان خارجی          30 آبان 1400 - 21 November 2021


رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مسئولان وزارت علوم بر حل مشکلات دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران اهتمام جدی دارند و سازمان امور دانشجویان پیگیر این مشکلات است.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، به منظور بررسی مسائل و برخی مشکلات دانشجویان بین المللی در ایران، نشستی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی دانشجویان غیر ایرانی در محل این سازمان برگزار شد.

هاشم داداش پور گفت: بر طرف کردن مشکلات احتمالی دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران برای مدیران سازمان امور دانشجویان مهم است و در همین راستا جلسات مستمر با دانشجویان بین المللی ادامه دارد.

وی افزود: تلاش ما این است که میزبان خوبی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در ایران باشیم و این دانشجویان با کمترین مشکل تحصیل خود را به اتمام برسانند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش می‌کنیم شرایط فراهم شود تا ویزای دانشجویان مقیم ایران برای کل دوره تحصیل باشد و شرایطی و تسهیلاتی فراهم شود تا دانشجویان برای رفت و برگشت به کشورشان دچار مشکل نشوند.

وی افزود: در گذشته، سامانه الکترونیکی برای دانشجویان بین المللی نداشتیم و آن را راه اندازی کرده‌ایم تا ارتباط ما با دانشجویان از این طریق این سامانه باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص زبان تدریس در دانشگاه‌های ایران گفت: مبنای کار و معیار ما برای دانشجویان بین المللی، زبان فارسی هست و الزامی برای زبان انگلیسی در قوانین ما نیست.

داداش پور اعلام کرد: بر اساس برنامه‌های توسعه، مأموریت و سیاست جدید ما جذب دانشجویان بین المللی بیشتر است و سعی می‌کنیم موانع موجود را بررسی و برای رفع آن راهکار ارائه کنیم تا زمینه جذب دانشجویان بیشتری در کشور فراهم شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: برای پیگیری این موارد کارگروهی با حضور معاون بورس و امور دانشجویان خارج و مدیر کل دانشجویان غیر ایرانی سازمان و نمایندگان دانشجویان بین المللی تشکیل می‌شود.

همچنین در ادامه این نشست، تعدادی از دانشجویان به مشکلات و موانع موجود اشاره کرده و انتظارات خود را با ریاست سازمان امور دانشجویان در میان گذاشتند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشجويان خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی