پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشجويان خارجی          31 خرداد 1401 - 21 June 2022


مراسم استقبال از ۶۰ دانشجوی نو ورود هندی در دوره کارشناسی پزشکی و جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود هندی در دوره کارشناسی پزشکی و جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

دکتر بابک شریف کاشانی، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان هندی، ایران را کشوری شاخص با تمدنی ۱۰ هزار ساله اعلام کرد و گفت: اقوام با گویش های مختلف در تمام نقاط این مرزو بوم سکونت دارند و همواره میزبان جوامع مختلف از سراسر دنیا با اهداف متفاوت بوده ایم.

وی از تحصیل بالغ بر ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و خطاب به دانشجویان نو ورود هندی افزود: با تلاش و پشتکار در دوران تحصیل خود در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، می توانید مسیر دستیابی به رویاهایتان را هموار و فرصت خدمت رسانی به انسان ها را بدون هیچ چشم‌داشتی در اختیار داشته باشید.

شریف کاشانی ابراز امیدواری کرد این دانشجویان دوره آموزشی خوب و مفیدی را پشت سر بگذارند و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بالغ بر پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از ساکنان استان تهران را تحت پوشش دارد و خدمات بهداشتی، مراقبتی و درمانی به این جمعیت ارایه می دهد. این رقم معادل جمعیت یک کشور است.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اقداماتی که در سطح مراکز تابعه دانشگاه در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها صورت می گیرد، پاندمی کووید-۱۹ را دورانی سخت برای نظام سلامت کشور برشمرد.

وی افزود: مشارکت و همراهی دانشجویان و اساتید پزشکی در عبور از این بحران نقش مهمی داشت و شما نیز باید با هدف حفظ سلامت جامعه با سایر دانشجویان از سراسر دنیا تعامل خوبی برقرار کنید.

دکتر علی حائری مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشگاه، برای دوران تحصیل آن ها در کشور آرزوی توفیق کرد.

وی اظهار داشت: دانش پزشکی در ایران، جایگاه ویژه ای در میان سایر کشورها دارد و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز از جمله دانشگاه هایی است که در اولویت انتخاب دانشجویان داخلی و خارجی قرار دارد.

حائری با اشاره به نقش پزشکان در جوامع، خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری های مختلف از جمله وظایف جامعه پزشکی است، اما مهمتر از همه، حفظ انسانیت است. به پزشکان فرصتی داده می شود تا خدمت کنند و این خدمت رسانی باید با احترام به بیمار همراه باشد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر لزوم به کارگیری توان و پشتکار بسیار برای کسب موفقیت در رشته پزشکی، خطاب به دانشجویان هندی عنوان کرد: شما وظیفه حفاظت از زندگی، سلامت و روحیه مردم جامعه را بر عهده دارید، پس سخت تلاش کنید تا به هدف خود دست پیدا کنید.

اجرای موسیقی توسط دانشجویان و اهدای هدایایی به دانشجویان نو ورود هندی از دیگر قسمت های این جشن بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشجويان خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی