پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / موسسه آموزش عالی          14 بهمن 1389 - 03 February 2011

پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی نا پیوسته در موسسه آموزش عالی نهاوند


 

 


موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند درمقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو می پذیرد

موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند در رشته های ساز ایرانی و ساز جهانی در درمقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی علمی کاربردی و با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی در رشته های آواز ایرانی، آواز جهانی، معماری، مدیریت کسب و کار و نیز بازاریابی همچون سال های گذشته از طریق سازمان سنجش و دانشگاه جامع انجام می شود. علاقمندان می توانند با شماره های ۸۸۳۱۶۱۹۲ و ۸۸۸۲۴۰۵۰ تماس حاصل نمایند. پاسخ به سوالات شما از طریق ایمیل public.relation@nahavand.ac.ir نیز امکان پذیر است.


موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند هم اکنون مجری دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته های متعدد موسیقی، معماری، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و نیز زبان انگلیسی است و دوره های موسیقی این موسسه با همکاری موثر کنسرواتوار موسیقی تهران اجرا می شود.

سیستم آموزش های پودمانی با توجه به نیاز کشور در بخش آموزش های تخصصی در سطوح مختلفی در حال گسترش است و در کلان شهر هایی نظیر تهران با توجه به سایر ضرورت ها این نیاز ها دو چندان می شود. با توجه به گسترش نظام آموزش های علمی کاربردی که هدف آن تربیت دانشجو از نقطه نظر علمی و اجرایی است بهره مندی از استادان و مدرسان علمی کاربردی که دارای تجارب کاری و حرفه ای نیز باشند از اولویت های انتخاب استادان و مدرسان موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند بوده است. این امر در آموزش های عالی آزاد که در آن دانشپذیران ملزم به اخذ دروس طبق برنامه ها و سرفصل های از پیش تصویب شده هستند نیز رعایت شده است.

همکاری های موثر موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند و کنسرواتوار موسیقی تهران زمینه ساز گسترش رشته های علمی کاربردی موسیقی بوده است چراکه شباهت سیستم های علمی کاربردی به شرط شناخت هر دو سیستم آموزشی و رعایت دقیق سرفصل ها و انتخاب مدرسان حرفه ای با بخش هایی از نظام آموزش های علمی کاربردی انکار ناپذیر است.

کنسرواتوار موسیقی تهران به عنوان مرکزی شناخته شده در سطح بین الملل با توجه به رسالت خود در جهت گسترش و اعتلای فرهنگ کشور عزیزمان توانسته است در کنار موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش عالی این موسسه توانمندی های نظام کنسرواتواری و تلفیق آن با نظام علمی کاربردی را به خوبی در فارغ التحصیلان خود نمایان سازد و موجب تقویت آموزش های تخصصی موسیقی شود.

در کشور های همسایه ما همچون ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و حتی افغانستان بیش از چهل مرکز تخصصی آموزش موسیقی فقط از نوع کنسرواتوار و مدارس تخصصی در سطوح مختلف تربیت دانشجو وجو دارد که حمایت دولت ها از این مراکز مثال زدنی است و حمایت های تشویقی شامل حال مراکزی است که بتوانند دانشجویان خارجی بیشتری جذب کنند که در این میان وجود دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در برخی از این مراکز و کنسرواتوار ها چشم گیر است و این در حالی است که به جرات می توان گفت کنسرواتوار موسیقی تهران بنابر دلایل متعددی به شرط ارائه مدرک فوق لیسانس موسیقی می تواند سهم به سزایی در کاهش تعداد دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کنسرواتوار های کشور های همسایه که داشته باشد.


روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند و کنسرواتوار موسیقی

پر بازدیدترین موسسه آموزش عالی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی