پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          21 بهمن 1389 - 10 February 2011



توزیع کتب الحادی در میان دانشجویان دانشگاه ها

ی تهران

دانشجویانی که این کتاب مزبور را خوانده اند به شدت دچار مشکلات روحی شده و منکر اهل بیت شده اند!

به گزارش جوان آنلاین به تازگی اقدامات قابل تأملی در یکی از دانشگاههای تهران در حال انجام است. در همین راستا تعدادی از دانشجویان اقدام به پخش کتاب هایی از شجاع الدین شفا با عنوان تولدی دیگر و پس از 1400 سال با محتوایی کاملا الحادی در میان دانشجویان دانشگاه نموده اند.

این افراد با ارسال ایمیل و پیامک به دانشجویان آنان را در جهت مطالعه کتاب ها ترغیب نموده و پس از ابراز تمایل آنان این کتاب ها را در فضای عمومی دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می دهند .

گفتنی است شجاع الدین شفا معاون و رایزن فرهنگی دوره ی پهلوی بود که در زمان محمدرضا شاه مسئولیت تهیه متن سخنرانی هایی وی را عهده دار و پیشنهاد تغییر تاریخ هجری به تاریخ شاهنشاهی و نیز جشن های 2500 ساله از سوی وی مطرح و به اجرا درآمد . شفا کتاب هایی با عناوین تولدی دیگر که در حال حاضر در ایران ممنوع الانتشار بوده، از نگاه یک انسان بی دین و پس از 1400 سال ادیان الهی را به چالش کشیده است.

لازم به ذکر است تعدادی کمی از دانشجویانی که این کتاب مزبور را خوانده اند به شدت دچار مشکلات روحی شده و منکر اهل بیت شده اند.

گفته می شود یکی از دانشجویان که این کتاب را به آنها داده در این خصوص گفته که این حالت شما نشانه ی خوبی است و این تزلزل نشان دهنده ی این است که دین در وجود شما کاملاً محکم نیست.


تگ ها توزیع کتب الحادی در میان دانشجویان دانشگاه ها ی تهران

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی