پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          05 فروردین 1391 - 24 March 2012



حرکت خودجوش دانشجویان برای اکران فیلم قلاده‌های طلا در دانشگاه‌ ها

"قلاده‌های طلا"  نام فیلمی سینمایی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی است که هم اکنون بر روی پرده‌ سینماها در حال اکران می‌باشد.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ قلاده‌های طلا که در جشنواره فیلم فجر نیز با استقبال بی نظیر تماشاگران روبرو شده بود این روزها آمار خوبی از فروش را به خود اختصاص داده است.

این فیلم که لقب سیاسی‌ترین فیلم سینمایی ایران را به خود اختصاص داده است در جشنواره فیلم فجر با استقبالی کم نذیر مواجه شد بطوری که در زمان اکران این فیلم در برج میلاد در ساعت 2 بامداد حدود 2 الی 3 هزار نفر برای تماشای فیلم حاضر شدند بگونه‌ای که مسئولین برج میلاد مجبور شدند تا این فیلم را در سه سالن همزمان اکران کنند.

فیلم قلاده های طلا نیز این روزها با استقبال خوبی مواجه شده است.

خبرگزاری ایسنا در خبری نوشت: گردشگران تهرانی ضمن بازدید از جشنواره‌ي نوروزی برج میلاد، از فیلم‌های اکران شده در سینماهای برج میلاد نیز استفبال کرده‌اند. در سینمای تازه‌تأسیس برج میلاد، فیلم‌ »قلاده‌های طلا» ساخته‌ي ابوالقاسم طالبی یکی از فیلم‌های پرمخاطب بازدیدکنندگان است.

مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری نیز در مصاحبه ای با اشاره به استقبال از فیلم «قلاده‌های طلا» در شهرستان‌ها گفت: در تهران نیز استقبال غیرقابل پیش‌بینی بود و سینما آزادی برای این فیلم در ساعت 2 بامداد نیز سانس فوق‌العاده داشت.

فرجی در این مصاحبه تأکید کرد: با توجه به آماری که از شهرستان‌های مختلف به ما می‌رسد، پس از گذشت روز دوم تعطیلات نوروزی،‌ استقبال مردم نسبت به «قلاده‌های طلا» رشد چشمگیری داشته و با 40 تا 50 درصد افزایش همراه است.

پیش از این شیخ‌طادی کارگردان بهترین فیلم جشنواره فجر با اشاره به عدم حضور فیلم قلاده‌های طلا در بخش مسابقه جشنواره  گفته بود: اگر فیلم‌ قلاده های طلا در بخش مسابقه بود، حتما در چندین رشته کاندیدا می‌شد. آقای طالبی از خود گذشتگی نشان دادند و فیلم‌شان را از بخش مسابقه بیرون کشیدند.

استقبال مردمی از فیلم "قلاده‌های طلا" در حالی است که عده ای از فعالان دانشجویی نیز با ایجاد یک وبلاگ زمان اکران این فیلم را در دانشگاه‌های خود به دیگران اطلاع رسانی کرده اند.

دانشجویان بنیانگذار این مجموعه با اشاره به هدف تاسیس این تارنما می نویسند: "هدف از تاسیس این تارنما که به همت تعدادی از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور ایجاد شده است؛ فراهم آوردن بستری جهت هم اندیشی و امعان نظر از سوی تمامی مردم خاصه منتقدین، هنرمندان و دانشجویان می باشد و از تمامی توان خود جهت ایجاد فضایی باز برای تمامی عزیزان استفاده خواهد کرد."

آنها در ادامه می‌افزایند: "لازم به ذکر است به همت تعدادی از دانشجویان امکان اکران دانشگاهی این فیلم فراهم شده است تا دانشجویان و تشکل هایی که تمایل به نمایش ساخته طالبی در دانشگاه خود دارند با ثبت نام و مشخصات خود در قسمت نظرات، هماهنگی لازم جهت اکران فیلم را انجام دهند."

دانشجویان علاقمند به همکاری با این گروه می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی " http://ghalade.blogfa.com" با این گروه همکاری کنند.


تگ ها حرکت خودجوش دانشجویان اکران فیلم قلاده‌های طلا دانشگاه‌ ها

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی