پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          24 بهمن 1391 - 12 February 2013





هشدار جدی و صریح دانشجویان به مسئولان کشور



شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ طی بیانیه‌ای به مسئولان کشور هشدار داد که در صورت ادامه اختلافات، با چشم یک خیانت کار به آنها خواهد نگریست و قطعا آنگونه که شایسته است با آنها برخورد خواهد کرد.


پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در واکنش به اتفاقات هفته‌های اخیر در فضای سیاسی کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

دانشجویان در این بیانیه به مسئولان تاکید کردند که امروز لازم و اجب است قدرشناس ملت باشند و بجای پرداختن به اختلافات به وضعیت داخلی کشور سر و سامانی دهند. تاریخ نشان داده است که هرکس بر خلاف نظر ولایت و ملت قدم بردارد، طولی نخواهد کشید که رسوا و ذلیل خواهد شد و به دره‌های عمیق فلاکت و بدبختی سقوط خواهد کرد.



متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم

درست در لحظه‌ای که دشمنان استقلال و عزت ملت ایران انتظار داشتند که مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناکام و مأیوس کردند. مقام معظم رهبری (مدظله)

برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری روزهای شیرین پیروزی فرصت خوبی برای کنار نهادن اختلافات بود. حقا و انصافا ملت عزیز ایران در 22 بهمن امسال نشان دادند که در پیش بردن انقلاب و نشان دادن بصیرت خود فرسنگ‌ها از شما جلوتر هستند.

22 بهمن روزی بود که مردم ایران می‌خواستند به شما نشان دهند که یکپارچه و یک دست برای پیشبرد انقلاب حاضر در میدان هستند و سختی‌ها، گرانی‌ها و تحریم‌ها هم نمی‌تواند این نمایش عظیم یکپارچگی را ذره‌ای تحت تاثیر قرار دهد.

ولی حیف! حیف که شما نتوانستید پیام عظیم ملت را درک کنید و همگام با ملت به پیش بیایید.

آیا پلاکاردهایی با مضمون وحدت قوا را در دست هر پیر و جوان این مملکت ندیدید؟ آیا آن جانباز شیمیایی را ندیدید که برای انقلاب با حال وخیم خود به صحنه آمده بود؟ آیا آن مادر شهیدی را ندیدید که عکس فرزند شهیدش را به دست گرفته بود و به خیابان آمده بود؟ آیا صدای فریاد ملت را نشنیدید؟ اگر شنیدید شما را چه شده است که تا این اندازه نسبت به مردم بی تفاوت شده‌اید؟ پس کجاست آن ادعاهایِ ما مردم دار هستیم و ما خادم ملت هستیم و ...؟

آیا اختلافات شهید بهشتی با بنی صدر را به یاد دارید؟ به قطع و یقین هیچ یک از شما مانند بنی صدر نبوده و نیستید اما ببینید شهید بهشتی در مورد اختلافاتش چه می‌گفت: «البته از دیروز تا حالا در رابطه با مسائلی که جدیدا طرح شده مرتب مراجعه می‌شود و یادداشت داده می‌شود که شما باید به این مسائل پاسخ بدهید و توضیح بدهید برای ملت. من فقط یک توضیح دارم و آن این است که ما معتقدان سرسخت به ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان امام هستیم. ایشان فرموده‌اند در این زمینه‌ها مطلقا سخنی نگویید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت.

ای امت فداکار و ای امام الهام بخش و الگو و ای خلبان هوانیروزی که در ایلام به من گفتی ما اینجا جانبازی می‌کنیم اما انتظار داریم که در میان مسئولان وحدت و یکپارچگی باشد. ای پاسدار کمیته انقلاب که دیشب برنامه و نوار تلویزیونی تو را از حومه آبادان این صحنه قهرمانی‌ها پخش کردند و صدایت را شنیدم که آنجا با آهنگ قرآن و با دل پر احساسات گفتی که ما اینجا جانبازی می‌کنیم. بگویید مسئولان با هم یکی باشند. به خدا سوگند که در برابر شما از طرح هر گونه جمله‌ای که بوی اختلاف دهد احساس شرم می کنم!»

جناب آقای احمدی نژاد

زمانی می‌گفتید ما آمده‌ایم تا تیرها به رهبری نخورد. امروز شما را چه شده است که به رای و نظر رهبری تمکین نمی‌کنید؟ 22 بهمن برای شما فرصت خوبی بود تا دوباره در مسیر جریان پرخروش ملت قرار بگیرید اما شما نه تنها سخنان اختلاف برانگیزتان را به بعد حواله دادید بلکه بار دیگر از مدیریت انتخابات سخن به میان آوردید. آیا باید باور کنیم که ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزید و مدام از تلاش عده‌ای برای مهندسی انتخابات در گوش مردم زمزمه می‌کنید؟ مگر شما نبودید که همواره از سکوت الهام بخش سخن می‌راندید؛ پس چه شده که به سخنان خودتان پایبند نیستید؟

جناب آقای علی لاریجانی

در روزی که همه ملت ایران یک دل و یک پارچه به میدان آمده بودند سخنان معنا دار شما در مورد منحرفان چه وجهی داشت؟ آیا فکر نمی‌کنید لازم است کمی در رفتار خود تامل کنید؟ آیا مردم نارضایتی عمیق از مواضع و عملکرد شما ندارند؟ آیا فکر نمی‌کنید زمان آن رسیده که به خود بیایید؟

جناب آقای آملی لاریجانی

بیان کرده بودید که می‌خواهید ماهیت جریان انحرافی را افشا کنید. آیا این سخنان را در راستای کلام رهبر انقلاب ارزیابی می‌کنید؟ آیا شنیده‌اید که رهبری عزیز فرموده‌اند: «از امروز تا روز انتخابات هرکس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است.» آیا بجا بود که در روز همدلی ملت ایران دادستان کل کشور در راستای ایجاد اختلاف بین مسئولین گام بردارد؟

مسئولین کشور

امروز دشمنان بیرونی ملت منتظر اختلافات داخلی در ایران هستند. حتما خوشحالی مفرط رسانه‌های غربی را در روزهای اخیر دیده‌اید. امروز لازم و اجب است که مسئولین قدرشناس ملت باشند و بجای پرداختن به اختلافات به وضعیت داخلی کشور سر و سامانی دهند. تاریخ نشان داده است که هرکس بر خلاف نظر ولایت و ملت قدم بردارد، طولی نخواهد کشید که رسوا و ذلیل خواهد شد و به دره‌های عمیق فلاکت و بدبختی سقوط خواهد کرد.

بسیج داشجویی به شما هشدار می‌دهد که در صورت ادامه اختلافات، با چشم یک خیانت کار به شما خواهد نگریست و قطعا آنگونه که شایسته است با شما برخورد خواهد کرد.







تگ ها هشدار دانشجویان به مسئولان کشور دانشجو نامه دانشجویان به مسئولان

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی