پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          12 اسفند 1391 - 02 March 2013





آغاز به کار کردن دانشکده گردشگری مازندران


نخستین دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر رسمی افتتاح و آغاز به‌کار کرد.



پرتال دانشگاهب به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نخستین دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر پیش از ظهر امروز با حضور معاونان، مدیران کل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، مسئولان استانی و شهرستان رسمی افتتاح و آغاز به‌کار کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز به کار این دانشکده گفت: طرح آمایش یک ضرورت در مازندران است که وزارت علوم باید آن را مورد توجه و بررسی قرار دهد.

قاسم احمدی لاشکی گفت: در غرب مازندران بیش از 17 موسسه آموزشی غیرانتفاعی داریم که در این زمینه غرب استان در کشور رتبه اول را بدست آورد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد دانشکده دولتی گردشگری نوشهر تحت‌نظر دانشگاه مازندران با دو رشته گردشگری و مردم‌شناسی به تصویب رسید که از ابتدای مهر 92 نیز دانشجو پذیرش خواهد کرد.

احمدی تصریح کرد: با همکاری معاونت پژوهشی وزارت علوم مرکز رشد حوزه تخصصی گردشگری استان مازندران در نوشهر به‌عنوان یک مجموعه علمی مستقر می‌شود.

احمدی عنوان کرد: نوشهر و چالوس قبل از آنکه شهرهای گردشگری باشند به‌عنوان شهرهای دانشگاهی محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمانی در کنار همین دانشگاه فرهنگیان قرار دارد که از سفر هیئت دولت احداث شد و این فضا نیمه‌ کاره با وجود آنکه یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آن هزینه شد اما حدود سه سال رها شده بود ولی با هماهنگی وزارت علوم آنجا را نیز به‌عنوان یک دانشگاه دولتی مد نظر قرار داریم تا تقویت شود.

فرماندار نوشهر نیز گفت: افتتاح و آغاز به‌کار دانشکده گردشگری نوشهر در غرب استان مازندران نویدبخش روزهایی بهتر برای صنعت گردشگری این منطقه است.

محمدعلی قمی افزود: دانشکده گردشگری غرب مازندران یکی از ظرفیت‌های مهم در عرصه گردشگری است و امید است با استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه صنعت گردشگری گام‌های اساسی‌تر برداشته شود.

وی با اشاره به موهبت وجود دریا و جنگل در منطقه اظهار کرد: هر ساله مسافران زیادی به استان مازندران سفر می‌کنند که بخش زیادی از آن به غرب استان می‌آیند و بنابراین باید از این ظرفیت‌ها بهره لازم را در صنعت توریسم ببریم.

رئیس دانشگاه مازندران نیز بیان کرد: در غرب استان مازندران از بابلسر تا رامسر دانشگاه دولتی دیده نمی‌شود اما براساس نظر رئیس جمهور، دانشکده دولتی گردشگری در نوشهر ایجاد شد.

احمد احمدپور با بیان اینکه 17 دانشکده در دانشگاه مازندران ایجاد شد، گفت: در دانشگاه مازندران به فاصله دو سال به همت مدیران دانشگاه بیش از 110 رشته ارشد و دکترا دایر و بیش از 130 نفر نیز جذب شدند که در فراخوان شهریور 92 بیش از 120 نفر دیگر جذب می‌شوند.




تگ ها دانشگاه گردشگری دانشگاه گردشگری مازندران آغاز به کار دانشکده گردشگری

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی