پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          13 آذر 1392 - 04 December 2013


گزارشی از دیدار سرپرست دانشگاه خواجه نصیر و فعالین دانشجویی

  • رخوت و بی میلی در میان اساتید و کارمندان/ کاهش فعالیت نشریات




فعالین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در دیداری با سرپرست این دانشگاه مسائل و مشکلات خود را در دانشگاه مطرح کردند. راه اندازی کانون فارغ التحصیلان خواجه نصیر، افزایش ساعت کاری کارکنان، خروج دانشگاه از رخوت و سستی، افزایش فعالیت نشریات بخشی از خواسته های این دانشجویان بود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :خبرنگار مهر، دکتر علی خاکی صدیق سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در آستانه روز دانشجو 16 آذر با فعالین دانشجویی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد نمایندگان دانشجویی حاضر در این نشست به ارایه دیدگاه‌های خود در رابطه با برنامه ها و سیاست های دانشگاه پرداخته و پیشنهادات خود را در راستای ارتقا علمی عنوان کردند.

رخوت و بی میلی بین برخی از اساتید و کارکنان

کلهر- دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیر یکی از اساسی ترین مشکل این دانشگاه را بی میلی و رخوت در بین برخی از اساتید و کارکنان این دانشگاه عنوان کرد و گفت: اگر در دانشگاه حتی یک عضو کار نکند بر تمام سیستم دانشگاه اثر خواهد گذاشت و متاسفانه در بین برخی از اساتید و کارکنان دانشگاه میل و رغبتی برای کار دیده نمی شود. و شور و اشتیاقی برای انجام پروژه ها دراین افراد دیده نمی شود.

افزایش یک ساعت کاری

وی از سرپرست دانشگاه خواست که زمان ساعت کاری را یکساعت افزایش دهد.

دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیر از دیگر مواردی که به آن اشاره کرد، تجمیع دانشگاه خواجه نصیر بود وی عدم تجمیع دانشگاه را در کاهش رتبه علمی دانشگاه موثر دانسته و افزود: این که مطرح می شود دانشگاه تجمیع خواهد شد سازوکار آن چیست آیا جایی برای این تجمیع مشخص شده است.

کاهش فعالیت نشریات دانشجویی

محمد فرجاد- مدیر مسئول نشریه عصر ما نیز خاطر نشان کرد: در حوزه نشریات فعالیت دانشجویان کم شده و همچنین فعالیت تشکل های دیگر نیز کاهش یافته است . وی اصلی ترین دلیل این مساله را برخورد حراست دانشگاه در دوره قبل عنوان کرد.

بازگشت اساتید بازنشسته

وی همچنین افزود: در دوره قبل برخی از اساتید ما به عناوین مختلف بازنشسته شده‌اند امیدواریم دراین دوره این مشکل برطرف شده و دوباره این اساتید بازگشته وفعالیت خود را آغاز کنند.

توزیع نشریات دانشجویی از طریق ایمیل

سمیه میانداری - مدیرمسئول نشریه نثر نصیر نیز خواستار ارسال نشریات برای دانشجویان از طریق ایمیل شد، چون دانشکده های این دانشگاه پراکنده است و از این طریق تمام دانشجویان می توانند به نشریات دست یابند.

وی همچنین خواستار تجهیز آزمایشگاه های دوره های تحصیلات تکمیلی شده و خواست کارهای گروهی علمی افزایش یابد. مدیرمسئول نشریه نثر نصیر همچنین افزود: دانشجویان دکتری باید در جهت ارتقای علمی در کنفرانس ها شرکت کنند ولی از سال 90 هزینه کنفرانس ها را دریافت نکرده اند.

پر رنگ شدن فضای آزاد اندیشی

محمدحسین رحمانی - مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر نیز خواستار پررنگ شدن فضای آزاداندیشی شد و افزود: تشکل های دانشجویی نباید به گروه های خارج از دانشگاه وابستگی داشته باشد پویایی زمانی در تشکل ها رخ می دهد که خود در این زمینه تصمیم گیری کنند.

اعتماد به دانشجو

محمد ملانوری – مدیر مسئول نشریه خورشید از سرپرست دانشگاه خواست که به دانشجویان اعتماد کند چرا که به واسطه این اعتماد است که رشد علمی و فرهنگی در دانشگاه ایجاد می شود.

پیشنهاد راه اندازی کانون فار غ التحصیلان خواجه نصیر

محمد جواد سالاری صدیق مدیر مسئول نشریه دانشجویی سلام خواستار تعریف روشن ارتقا علمی توسط ریاست دانشگاه شد .

وی همچنین از سرپرست دانشگاه خواست دیدگاه سیاسی خود را بیان کند و همچنین خواستار ایجاد کانون فارغ التحصیلان خواجه نصیر شد.


تگ ها اخبار دانشگاه اخبار روزانه دانشگاهها دیدار مسئول دانشگاه خواجه نصیر دیدار فعالین دانشگاهی با مدیران دانشگاه

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی