پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          14 آذر 1392 - 05 December 2013


 تصاویر و حواشی حضور ظریف در جمع دانشجویان

دانشجویان در بسیاری از موارد سخنان وزیر امور خارجه کشورمان را با تشویق و سردادن شعارهایی در حمایت از وی، قطع کردند.

حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران که بعدازظهر سه‌شنبه برگزار شد، با حواشی همراهی بود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :جنوب نیوز، دانشجویان ساعاتی پیش از برگزاری این سخنرانی به مکان برگزاری مراجعه کرده و ازدحام بسیاری در اطراف سالن علامه امینی ایجاد شده بود به‌گونه‌ای که به هنگام برگزاری این سخنرانی، بسیاری از دانشجویان خارج از سالن باقی ماندند.

در داخل سالن نیز بسیاری ایستاده به سخنان وزیر امور خارجه گوش فرا دادند.



به هنگام ورود ظریف به داخل سالن، دانشجویان شعار «صلی‌علی محمد، روح مصدق آمد» «درود بر اصلاحات، سلام بر دیپلمات»، «نگاش نکن ظریفه، شش کشور رو حریفه» سر دادند.

به نوشته ایسنا؛ دانشجویان در بسیاری از موارد سخنان وزیر امور خارجه کشورمان را با تشویق و سردادن شعارهایی در حمایت از وی، قطع کردند.

وی پیش از آغاز سخنانش از دانشجویانی که به دلیل کمبود جا نتوانسته بودند بنشینند، عذرخواهی کرد و گفت: امیدوارم عذرخواهی من را قبول کنید که به جای شما دوستان من می‌بایست سرپا می‌ایستادم اما اکنون من در محضر شما نشسته‌ام. در این هنگام حضار با تشویق حمایت خود را اعلام کردند.

سپس وزیر امور خارجه کشورمان در فضای صمیمی به دانشجویانی که به دلیل گرم بودن هوای سالن با کاغذهایی خود را باد می‌زدند، به شوخی گفت: کمی کم‌تر خود را باد بزنید که من بیش از این شرمنده نشوم.


پس از پایان سخنرانی ظریف بسیاری از دانشجویان برای پرسش سوالات خود دست خود را بالا برده بودند، اگرچه زمان سخنرانی به پایان رسیده بود، اما دانشجویان نماینده‌ای را از میان جمع خود انتخاب کردند. این دانشجو گفت: خواسته ما همان است که سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران سعی کرد با ایما و اشاره و همان لرزش صدایش بپرسد.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تشکر و قدردانی این دانشجو به شوخی گفت: امیدوارم سوالی که می‌پرسید به گونه‌ای نباشد که من پشیمان شوم.



وزیر امور خارجه کشورمان زمانی که حضور پرشور دانشجویان و باقیماندن بسیاری از آن‌ها پشت درهای بسته را دید اعلام کرد که سخنرانی خود را هرچه سریع‌تر به پایان می‌رساند تا دانشجویانی که ایستاده بودند، بیش از این خسته نشوند اما دانشجویان با سر دادن شعار و تشویق، وزیر امور خارجه‌مان را از این تصمیم منصرف کردند.

در پایان سخنرانی فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران به رسم یادبود هدیه‌ای را به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعطا کرد.


برخی دانشجویان در واکنش به حضور فرهاد رهبر با خطاب قرار دادن وی با نام کوچک علیهش شعار دادند.



تگ ها حضور دکتر ظریف در دانشگاه تهران دکتر ظریف در تهران سخنرانی دکترظریف در تهران

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی