پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          03 خرداد 1396 - 24 May 2017


تدوین درس سواد رسانه ای

درس سواد رسانه ای توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان تدوین شد متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این درس به آدرس Ec.nahad.ir مراجعه کنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، عصر جدید ارتباطات، هر روز افراد را در معرض اخبار و اطلاعات وسیع و جدید می‌گذارد. اطلاعاتی که سوای از صحت و سقم آن، ذهن افراد را درگیر کرده و تغییرات محسوس و نامحسوسی در زندگی فردی، اجتماعی و حتی سیاسی و فرهنگی آن‌ها بر جای خواهد گذاشت. سواد رسانه ای توانایی دریافت پیام و قدرت تشخیص پیام درست و نادرست است.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با توجه به این که اکثریت مخاطبان و کاربران‌اش را قشر فرهیخته و پیشتاز دانشجو و استادان دانشگاه شکل می‌دهند با نگاه به الزاماتی که زندگی امروز بشر را در بر گرفته اقدام به تولید درسی با عنوان «سواد رسانه‌ای» کرده است.

سید بشیر حسینی در این درس در قالب ۱۲ جلسه به روش مواجه با رسانه ها و شناخت پیام های ارسالی و القایی آنان پرداخته است. ما و رسانه، پیام همبرگری، پنجگانه سواد رسانه ای، فرستنده و جریان شناسی رسانه ها، رسانه شناسی و تفاوت رسانه‌ها، شناخت پیام و ویژگی‌های محتوا، شناخت مخاطب، مخاطب منفعل و فعال، تاثیر زمان و مکان و فرهنگ در تولیدات رسانه‌ای، زندگی دوم و دو جهانی شدن، فنون تولید محتوا، رژیم مصرف رسانه ای و سبک زندگی عناوین این جلسات است.

آشنایی دانشجویان با مباحث بیان شده در این درس می تواند تاثیر بسیار خوبی در مواجهه آنها با رسانه و اطلاعاتی که توسط آن ارائه می شود داشته باشد.

مخاطبان می‌توانند به منظور ثبت نام در این درس و آشنایی با مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس Ec.nahad.ir  مراجعه کنند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از مراکز تولید محتوای فرهنگی، سیاسی، معرفتی و مهارتی در فضای مجازی است که خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۶۷هزار دانشجو و استاد دانشگاه در این سامانه عضو شده‌اند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید.
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید .
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.



پر بازدیدترین گزارش روز

موسسه پژوهش MBA
موسسه پژوهش مدیریت
ترجمه تخصصی دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت