پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          22 آذر 1389 - 13 December 2010

جای خالی تبلیغات آموزش عالی ایران/ دانشگاهها و رسانه ملی مقصرند
خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: دانشگاه و رسانه در برابر تبلیغات وسیع دانشگاههای آمریکایی، انگلیسی و کانادایی و شعب آنها در کشورهای همجوارمان در شبکه های بیگانه ماهواره ای فارسی زبان چه حرفی برای گفتن دارند. مدیرکل بورس و امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم مشکل اصلی توجه برخی افراد جامعه به این تبلیغات واهی را متوجه دانشگاهها و رسانه ملی می داند.

حسن مسلمی نائینی مدیرکل بورس و امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار مهر جای خالی تبلیغات تلویزیونی آموزش عالی را قابل توجه دانست و گفت: این پیشنهاد قابل بررسی است که آموزش عالی ایران با تهیه بسته های تبلیغی و انعکاس آنها از طریق شبکه های ملی و بین المللی در دسترس جمهوری اسلامی ایران به معرفی دانشگاههای کشور بپردازد.

وی در پاسخ به اینکه "آیا بی توجهی به تبلیغ دانشگاههای کشور و شعب بین الملل آنها در شبکه های مختلف در دسترس نظام جمهوری اسلامی (مانند شبکه های رسانه ملی، شبکه جهانی جام جم، پرس تی وی و ...) با وجود هجمه تبلیغات دانشگاهها و کالج های آمریکایی، انگلیسی و کانادایی در شبکه های ماهواره ای بیگانه قابل توجیه است؟" به مهر گفت: این شبکه ها متولی خاص خود را دارند و یقینا باید جوابگو باشند که دارند چه کار می کنند.

مسلمی نائینی تبلیغات دانشگاههای کشور و شعب بین الملل آنها را یکی از روشهای جذب دانشجوی غیر ایرانی دانست و به مهر گفت: همچنین باید به دانشگاهها تکلیف کرد که سایت های خود را علاوه بر فارسی به چند زبان دیگر نیز ارائه دهند.

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی