پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


حضور در آسایهل و انتقال تجربیات مثبت دانشگاه های جهان

تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نشان از توان علمی و پژوهشی این مجموعه دارد

سید حسن سید ترابی
سید حسن سید ترابی گفت: تولیدات علمی دانشگاه آزاد نشان از توان علمی و پزوهشی این مجموعه دارد  و در واقع اهمیت این موضوع در کل جهان در این است که در نهایت تولید علم منجر به تولید ثروت شود یعنی علم در خدمت صنعت و جامعه قرار گیرد. در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر توجه خود را در بحث های کیفی مقالات افزایش داده و انتظار می رود که مقالاتی که توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به چاپ می رسد بیشتر جنبه کاربردی داشته باشد.

سید حسن سید ترابی رییس واحد تالش دانشگاه ازاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: حدود 20 رشته تحصیلی در واحد تالش دانشگاه آزاد اسلامی داریم که 3 رشته آن را تحصیلات تکمیلی شامل می شود که این رشته ها شامل شیلات، محیط زیست و منابع طبیعی است. همچنین در بهمن ماه سال جاری دوره دکتری شیلات و پرورش آبزیان را خواهیم داشت که این امر گام مهمی در جهت تربیت نیروهای متخصص جامعه است.

وی افزود: تولیدات علمی دانشگاه آزاد نشان از توان علمی و پژوهشی این مجموعه دارد و در واقع اهمیت این موضوع در کل جهان در این است که در نهایت تولید علم منجر به تولید ثروت شود یعنی علم در خدمت صنعت و جامعه قرار گیرد. در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر توجه خود را در بحث های کیفی مقالات افزایش داده و انتظار می رود که مقالاتی که توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به چاپ می رسد بیشتر جنبه کاربردی داشته باشد.

رییس واحد تالش در خصوص فعالیت های اقتصادی دانش بنیان دانشگاه ازاد اسلامی یادآور شد: نگاه صرفا اموزشی به دانشگاه ها نگاه منصفانه ای نیست. دیگر زمان آن نیست که دانشگاه ها هزینه های خود را از طریق شهریه تامین کنند بلکه در تمام دنیا دانشگاه های معتبر این امر را با حرکت دادن دانشگاه به سمت حوزه های اقتصادی و تجاری پیش می برند. البت ممکن است در شروع راه، این فعالیت به نظر سخت بیاید یا عده ای ما را از ادامه راه منصرف کنند اما تجربه نشان داده است که داشتن مدیران موفق در یک مجموعه علمی موجب خواهد شد تا مشکلات به تدرج از سر راه برداشته شود که خوشبختانه دانشگاه ازاد اسلامی از مدیران کارآمد و آینده نگری برخوردار است.

وی افزود: در خصوص فعالیت های دانش بنیان واحد تالش می توانیم از کاشت برنج در زمین های بلا استفاده اطراف نام ببریم که سال گذشته مزارع برنج را درو کردیم و سود به دست آمده صرف آبادی و آبادانی واحد شد.

ترابی گفت: با توجه به این موضوع که واحد تالش واحد دانشگاهی کوچکی است تعداد هیات علمی آن اندک و حدود 18 نفر است اما حدود 80 نفر از نقاط مختلف به عنوان حق التدریس در واحد مشغول به خدمت هستند.

رییس واحد تالش توان مدیریتی دکتر میرزاده را در همه زمینه ها ستودنی عنوان کرد و ادامه داد: زمانی که دکتر میرزاده مدیریت دانشگاه را برعهده گرفتند ، دانشگاه در وضعیت مناسبی نبود و در بسیاری از موارد نسبت به آن برخورد غیر منصفانه ای صورت گرفت. در همین راستا فعالیت های ایشان نشان داد که فردی مسئولیت پذیر،علمی و آینده نگر هستند. این توان مدیریتی امروز با ریاست هیات امنای دانشگاه های جنوب شرق اسیا (آسایهل) به خدمت گرفته شده است و موجبات انتقال تجربیات مثبت دانشگاه های دنیا و همینطور دیده شدن هرچه بیشتر دانشگاه آزاد در جهان شده است.


تگ ها حضور در آسایهل انتقال تجربیات مثبت دانشگاه های جهان

پر بازدیدترین دانشگاه بين المللی پردیس دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی