پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


ثبت نام متقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد - پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیم سال تحصیلی مهر ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سروش صادق نژاد، در این خصوص توضیح داد و گفت: این پردیس از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی و مالی، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی عمران و مدیریت ساخت آغاز کرد؛ به نحوی که پذیرش در این دوره ها به دو شکل حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری دانشجو می‌پذیرد.

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص افزود: هدف از راه اندازی این دوره ها، بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره های کارشناسی ارشد کاربردی بوده طوری که برنامه ریزی کلاس‌های درس بصورت فشرده انجام شده است.

صادق نژاد ادامه داد: در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری فقط ۵ بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره‌های مجازی ۳ بار حضور لازم است که به این ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان می توانند از برنامه های آموزشی رشته های تحصیلی ارائه شده در این پردیس بهره مند شوند. در حال حاضر و در شرایط کرونا، تمامی آموزشهای این رشته ها همانند سایر رشته های دانشگاهی کشور به صورت برخط ارائه می شود.

رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در این پردیس، توسعه برنامه های مربوط به نوآوری و فناوری و فعالیت های بین المللی بوده که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری این پردیس در جزیره کیش می تواند پذیرای هسته های نوآور و فناور، استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان حوزه های مختلف باشد.

صادق نژاد اضافه کرد: با راه اندازی مرکز رویدادهای این پردیس در جزیره، علاوه بر توسعه آموزشهای کوتاه مدت مهارت محور در این منطقه، امکان ارائه خدمات نوآوری بیشتری به علاقه مندان این حوزه بیشتر خواهد شد. ضمن آنکه تلاش می شود با ارتباط بیشتر و انتقادتفاهم نامه ها و قراردادهای مختلف با صنایع تخصصی، برگزاری رویدادهای مختلف علمی، صنعتی و بین المللی نیز یکی از اهدافی باشد که بتواند در جزیره کیش با توجه به زیرساختهای موجود در آن گسترش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس kish.aut.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲و۶۴۵۴۵۴۰۶ -۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۴ بگیرند. ضمنا پردیس بین المللی کیش دانشگاه آماده عقد قرارداد ارائه دوره‌ها به صورت گروهی برای متقاضیان با در نظر گرفتن سهمیه و تسهیلات خاص است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه بين المللی پردیس دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی