پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / همکاری با دانشگاه خارجی          27 اسفند 1391 - 17 March 2013

تبادل دانشجو بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پاکستان


ریس دانشکده پزشکی خیبر پاکستان پیشنهاد کرد که بین این دانشگاه و پاکستان تبادل دانشجوی تحصیلات تکمیلی و همچنین متخصص و فوق تخصص صورت گیرد.
پرتتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری فارس: تبادل دانشجو بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پاکستان

محمد نورالایمان در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و پزشکی شیراز اظهار داشت: با توجه به توانایی‌های شیراز در زمینه‌های مختلف پزشکی می‌توانیم در حیطه تبادل دانشجو بین دو کشور فعال عمل کنیم و همچنین شرایطی فراهم شود که دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی بتوانند دوره‌های انتخابی خود را در این دو کشور بگذرانند.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه سرم‌سازی شیراز ابراز داشت: با توجه به توانمندی‌های ایران در زمینه دارو، شاید بسیاری از شرکت‌های دارویی پاکستانی بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را از شرکت‌های ایرانی تهیه کنند و بر این اساس پیشنهاد می‌کنم بین شرکت‌های علوم دارویی ایران و پاکستان ارتباط بیشتری برقرار شود.

نورالدین که در راس هیئتی پاکستانی متشکل از مسئولان سه مرکز درمانی این کشور به شیراز سفر کرده بود، اضافه کرد: در پاکستان سیستم‌های دولتی و خصوصی در حوزه درمان فعال هستند که همکاری و تعامل خوبی با یکدیگر دارند.

رئیس دانشکده پزشکی خیبر گفت: این نخستین سفر ما به شیراز بود که در آن به بررسی نقاط مشترک همکاری بین ایران و پاکستان پرداخته شد.

وی امکانات رفاهی و پزشکی موجود در استان فارس را در وضعیت مطلوب و سطح بالایی ارزیابی کرد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور بین‌الملل نیز گفت: پیش از این هیئتی از شیراز به همراه استاندار فارس در سفری از امکانات پزشکی پاکستان بازدید کردند که بر اساس آن تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید.

فرهاد هنجنی افزود: در بازدید هیئت پاکستانی از امکانات پزشکی استان فارس این گروه از کارخانه سرم‌سازی شیراز، بیمارستان کوثر، کارخانه تجهیزات پزشکی و بیمارستان‌های نمازی و مادر و کودک بازدید کردند و همچنین در جلسه‌هایی به تبادل نظر با معاون غذا و دارو، شرکت‌های تجهیزات پزشکی و رئیس این دانشگاه پرداختند.

وی بر اجرایی‌تر شدن تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با پاکستان تاکید کرد و گفت: برای اجرا بهتر است از بندهای کوچک شروع کنیم تا نقطه آغازی برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه باشد.








تگ ها تبادل دانشجو دانشگاه علوم پزشکی شیراز پاکستان

پر بازدیدترین همکاری با دانشگاه خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی