اعلام روش رفع نقص کارتهای ورود به جلسه کنکور 91
پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: نحوه رفع نقص کارتهای ورود به جلسه کنکور 91 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
محل رفع نقص کارت شرکت در کنکور سراسری 91 تمام داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی برمبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که دربند 27 تقاضانامه ثبتنام، مشخص کردهاند بروری سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3، 4،7 ، 12، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18، 19 ،20 ، 21 و 23(شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، شماره دانش آموزی، منطقه اخذ دیپلم، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی، استفاده از بورسیه آموزگار، کارمندی، مدرک کاردانی و رشتههای ویژه فرهنگیان ) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در سایت سازمان و در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا 10 تیرماه مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.
داوطلبانی که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1384 به بعد است اگر خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1، 3 ، 4، 7، 12، 13، 15، 16 و 18 کارت شرکت در آزمون خود هستند باتوجه به اینکه در زمان ثبتنام اولیه نسبت به تایید بندهای فوق اقدام و کد سوابق تحصیلی دریافت کردهاند دراین مرحله هرگونه ویرایشی درباره اطلاعات فوق انجام دهند، اعمال ویرایش اطلاعات منوط به هماهنگی سازمان سنجش و تایید اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک دیپلم داوطلبان است.
داوطلبانی که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1383 و قبل از آن است، چنانچه خواستار ویرایش سال اخذ مدرک دیپلم (بند7) کارت شرکت در آزمون خود به سال 1384 و بعد از آن هستند و در یکی از رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دیپلم خود را اخذ کرده یا به یکی از رشتههای مذکور تغییر میدهند میبایستی کد پیگیری آموزش و پرورش را از سایت سازمان دریافت و آنرا در محل مربوط در صفحه ویرایش اطلاعات وارد و سپس نسبت به اصلاح سال اخذ مدرک دیپلم خود اقدام کنند.
داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 2 ، 6، 8 ، 9 و 10 (جنس، دین ، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و بهیار) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ضروری است از روز دوشنبه 5 تیرماه تا روز چهارشنبه 7 تیرماه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.
تمام داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیههای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعلام مغایرت حداکثر تا 10 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند. اطلاعات دریافتی به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال میشود و در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، اطلاعات حداکثر تا 20 تیرماه در اختیار سازمان سنجش قرار داده میشود و سهمیه درخواستی این قبیل داوطلبان اعمال میشود. در غیراین صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.
سایر داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه (بجز داوطلبان مندرج در بند 1-2 فوق) برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود به ارگان مربوط (ستاد مشترک سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی) مراجعه کنند تا درصورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان مربوط حداکثر تا 20 تیرماه در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده شود، بدیهی است سهمیه در خواستی این قبیل داوطلبان براساس اطلاعات واصله از ارگان مربوط اعمال خواهد شد. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.
چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و . . . باشد ضروری است داوطلب از روز دوشنبه 5 تیرماه تا روز چهارشنبه 7 تیرماه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 با بهمراه داشتن 2 قطعه عکس 4*3 ، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود.
چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی یا به صورت حروف ناخواناست باید داوطلب از روز دوشنبه 5 تیرماه تا روز چهارشنبه 7 تیرماه از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود.