پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          21 شهریور 1392 - 12 September 2013


اعلام شدن نتایج کنکور سراسری

نتایج نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 92 اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج نهایی دوره‌های با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام کنند.

وی با اشاره به قبولی 522 هزار و 144 نفر در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری،‌ مجازی و بین‌الملل، اظهارکرد: از این تعداد 308 هزار 901 نفر معادل 59.16 درصد پذیرفته‌شدگان زن و 213 هزار و 243 نفر معادل 40.84 پذیرفته شدگان مرد هستند.

وی افزود: از تعداد کل پذیرفته شدگان 110 هزار و 612 نفر در دوره روزانه، 31 هزار و 94 نفر در دوره شبانه، 253 هزار و 254 نفر در پیام نور،‌ 1377 نفر در دوره نیمه حضوری، 16 هزار و 463 نفر در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، 105 هزار و 125 نفر در موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی و 4219 نفر در دوره‌های مجازی و بین‌الملل دانشگاه‌ها قبول شده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین درباره آمار پذیرفته‌شدگان به تفکیک گروه‌های آزمایشی، تصریح کرد: از تعداد 522 هزار و 144 نفر پذیرفته شده، 160 هزار و 242 نفر در گروه علوم ریاضی و فنی، 175 هزار و 844 نفر در گروه علوم تجربی، 162 هزار و 979 نفر در گروه علوم انسانی، 7342 نفر در گروه هنر و 15 هزار و 737 نفر در گروه زبان‌های خارجی پذیرفته شدند.

وی درباره نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌های محل قبولی، تصریح کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان باید بر اساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد به منظور اطلاع از زمان ثبت‌نام در کد رشته محل قبولی ابتدا به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه و بر اساس برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

توکلی افزود: در صورتی که دانشگاه محل قبولی برنامه زمانی خاصی را برای ثبت‌نام از طریق سایت خود اعلام نکرده باشد، پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک در یکی از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه 24 تا 27 شهریور ماه به شرح مندرج در اطلاعیه برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.




خبر درج شده در 20 شهریور ماه:


زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 92

نتایج نهایی با آزمون و بدون آزمون رشته‌های دوره کارشناسی فردا پنجشنبه 21 شهریور ماه اعلام می‌شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور 92 فردا پنجشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج خود در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کنند.

وی از ظرفیت پذیرش 677 هزار و 960 نفری داوطلبان در رشته‌ محل‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور 92 خبر داد و افزود: شانس قبولی داوطلبان در این دوره از آزمون 63 درصد است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به شانس قبولی داوطلبان به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، گفت: شانس قبولی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 78 درصد، علوم تجربی 31 درصد، علوم انسانی 83 درصد، هنر 43 درصد و زبان‌های خارجی 32 درصد است.

بر اساس این گزارش، آزمون سراسری 92 با رقابت یک میلیون و 83 هزار و 571 داوطلب در 358 شهرستان، 14 کشور خارجی و پنج گروه آزمایشی در روزهای ششم، هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شد.


خبر درج شده در تاریخ 17 شهریور ماه:
زمان  اعلام نتایج کنکور 92

نتایج کنکور 92 پایان هفته اعلام می‌شود و شانس قبولی داوطلبان در گروه‌های مختلف


مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی کنکور 92 در روز پنجشنبه 21 شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور 92 در روز پنجشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج خود در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کنند.

وی از ظرفیت پذیرش 677 هزار و 960 نفری داوطلبان در رشته‌ محل‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور 92 خبر داد و افزود: شانس قبولی داوطلبان در این دوره از آزمون 63 درصد است.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به شانس قبولی داوطلبان به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، گفت: شانس قبولی در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 78 درصد، علوم تجربی 31 درصد، علوم انسانی 83 درصد، هنر 43 درصد و زبان‌های خارجی 32 درصد است.

بر اساس این گزارش، آزمون سراسری 92 با رقابت یک میلیون و 83 هزار و 571 داوطلب در 358 شهرستان، 14 کشور خارجی و پنج گروه آزمایشی در روزهای ششم، هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شد.

خبر درج شده در تاریخ 28 مرداد ماه:

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در 21 شهریور ماه


مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۲ گفت: نتایج نهایی این آزمون در ۲۱ شهریور اعلام می‌شود.

پرتال دانشگاهی به نقل از ایسنا نوشت: دکتر حسین توکلی با بیان اینکه 661 هزار و 637 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کرده‌اند، ‌گفت: به عبارت دیگر 71.57 درصد از مجازین انتخاب رشته کرده‌اند که آمار نهایی و قطعی و به تفکیک گروه‌های آزمایشی به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: همچنین فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 92 در روز 21 شهریور ماه اعلام خواهد شد.

تگ ها اعلام نتایج کنکور سراسری زمان اعلام نتایج کنکور زمان اعلام نتایج کنکور سراسری92 زمان اعلام نتایج کنکور92

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی