پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          01 شهریور 1399 - 22 August 2020


رئیس سازمان سنجش گفت: به غیر از یک مورد، تمامی افراد دخیل در این موضوع شناسایی شده‌اند و با آنها مطابق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از حوزه مصلای تهران در کنکور سراسری ۹۹ در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس نظرسنجی که با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شده به تمامی داوطلبان حاضر در آزمون سراسری پیامک داده شد و سه سئوال از داوطلبان پرسیده شد.

وی گفت: این سه سئوال شامل: ۱- میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۲- آیا فاصله صندلی‌ها رعایت شده است؟ ۳- آیا عوامل اجرایی به الزامات بهداشتی پایبند بوده‌اند؟ است.

خدایی تصریح کرد: ۸۰ هزار نفر به این سئوالات پاسخ داده‌اند که در مورد سئوال اول که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی بود ۹۲ درصد، در مورد سئوال دوم که رعایت فاصله بین صندلی‌ها بود میزان ۹۰ درصد و در مورد سئوال سوم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی داوطلبان بود، میزان ۹۴ درصد ابراز رضایتمندی کرده‌اند.

وی افزود: سایر نظرسنجی‌ها نیز پس از برگزاری آزمون گروه علوم تجربی و آزمون گروه زبان در روز شنبه انجام خواهد شد.

خدایی درباره موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور سراسری گفت: بخشی از رعایت پروتکل‌ها مربوط به داخل حوزه‌های آزمون سراسری بود و همه حوزه‌های امتحانی موضوع فاصله صندلی‌ها به اندازه یک ۱.۸ متر را رعایت کرده و تحت نظارت وزارت بهداشت، پروتکل‌ها رعایت شده است.

وی افزود: منتها در برخی از حوزه‌ها برخلاف توصیه‌های ما به خانواده‌های داوطلبان، موضوع از سوی خانواده‌ها رعایت نشد، داوطلبان با وجود سن کم‌تر، بیشتر از خانواده‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: درباره موضوع تصاویری که در فضای مجازی در مورد لو رفتن سئوالات کنکور سراسری مطرح شده، گفت: کل تصاویری که در فضای مجازی پخش شد سه بخش دارد. نکته اول این است که هیچکدام از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، موضوع لو رفتن سئوال قبل از آزمون نیست و هیچکس ادعا نمی‌کند که قبل از آزمون سئوالات لو رفته باشد.

وی افزود: نکته دیگر این است که برخی افراد به صورت موردی موبایل به داخل حوزه‌های امتحانی برده بودند و پس از آزمون عمومی در زمان پخش سئوالات اختصاصی از فرصت سوءاستفاده کرده و تصاویر دفترچه سئوالات عمومی را به شبکه‌های اجتماعی ارسال کردند.

رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: نکته مهم اینجاست که اگر بحث تقلب باشد، فرد سئوالات را در فضای مجازی منتشر نمی‌کند. ما یکی از داوطلبان را گرفته‌ایم که معدلش ۸-۷ بوده است، بنابراین نیت این افراد تقلب نبوده است. وقتی سئوالات بلافاصله به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ارسال می‌شود، موضوع القای شبهه لو رفتن سئوالات کنکور است. به غیر از یک مورد، تمامی افراد دخیل در این موضوع شناسایی شده‌اند و با آنها مطابق قانون برخورد می‌شود.

خدایی در مورد کلید سئوالات کنکور سراسری که در برخی سایت‌های اجتماعی منتشر شده، گفت: تمامی تصاویری که به عنوان کلید آزمون سراسری در فضای مجازی منتشر شده جعلی و کلاهبرداری است. ما تمامی این تصاویر را به صورت فنی بررسی کرده‌ایم، کلیدهایی که قبل از انتشار رسمی سئوال از سوی سازمان سنجش در فضای مجازی منتشر شده است، کامل بررسی شده است و هیچکدام با کلید آزمون سراسری مطابقت ندارند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند دوشنبه سوم شهریورماه کلید اصلی آزمون سراسری را در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند.

رئیس سازمان سنجش تأکید کرد: تلاش می‌کنیم آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل برگزار شود.

خدایی گفت: اینترنت موبایل با همیاری وزارت ارتباطات در برخی از حوزه‌های کنکور سراسری امروز قطع شده بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی