پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          15 مهر 1399 - 06 October 2020


اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت به همراه جزئیات گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ توسط سازمان ‌سنجش ‌آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ با رعایت تقدم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

این رشته ها و دانشگاه ها شامل دانشگاه های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صدا و سیما، علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج)، علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبایی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، غیر انتفاعی امام رضا (ع)، مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه، رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی و کدرشته‌های تحصیلی‌ دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی است.

نکات قابل توجه برای آن دسته از متقاضیان که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت این رشته ها قرارگرفته‌اند:

الف) در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که برابر برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شرکت کرده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شده و ضوابط انتخاب‌رشته را رعایت کرده و همچنین حدنصاب نمره‌ علمی نهایی برای هر رشته را نیز کسب کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی همراه سایر رشته های کنکور ۹۹ اعلام می شود. 

ب) معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی نیست و معرفی‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخ‌های‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات در این اطلاعیه مراجعه‌ کنند.

متقاضی ممکن است به یک و یا دو مؤسسه معرفی شده­ باشد، لذا متقاضیانی که به دو مؤسسه معرفی شده‌اند در صورت تمایل می‌توانند به یک مؤسسه و یا هر دو برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند.

عدم‌ مراجعه‌ متقاضیان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش در هر مورد معرفی،‌ به‌ منزله انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط آن مؤسسه تلقی‌ خواهد شد و وضعیت متقاضی در اولویت‌های بعدی وی بررسی­ خواهد ­شد. در ستون نتیجه کارنامه نهایی در مقابل کدرشته مربوطه آنان عدد یک (۱) به منزله عدم داشتن شرایط گزینش درج می‌شود.

ج) آن دسته متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص اقدام کرده ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، عدم معرفی آنها به یکی از دلایل است: «یا شانس قبولی در اولویت های بالاتر از کدهای مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارا هستند» و یا اینکه «فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله هستند». دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

د) بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی و...) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نیست.

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۹ در اوایل آبان ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش اقدام کرده اند کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت است و متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن سوال دارند می‌توانند با استناد به پرینت کارنامه نتیجه نهایی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح کنند.

هـ) معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه مراجعه کنند.

و) برنامه زمانی و آدرس درگاه اطلاع رسانی هریک از موسسات در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

دانشگاه شاهد تهران: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.shahed.ac.ir از ۱۴ مهر

دانشگاه شهید مطهری: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.golestan.motahari.ac.ir و www.motahari.ac.ir از ۱۴ مهر

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.ujsas.ac.ir از ۱۴ مهر

رشته‌ مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبایی: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.atu.ac.ir از ۱۴ مهر

رشته‌ دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران: مراجعه به سایت دانشگاه تهران از ۱۴ مهر

دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.refah.ac.ir از ۱۴ مهر

رشته‌های تحصیلی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir از ۱۴ مهر

مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم: مراجعه به سایت مرکز آموزش عالی از ۱۴ مهر

رشته‌ کارشناسی ارشد پیوسته الهیات و معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) مشهد: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.imamreza.ac.ir از ۱۴ مهر

دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج): رشته های تحصیلی پزشکی، داروسازی، پرستاری، مهندسی بهداشت محیط، کاردانی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، بورسیه سپاه و رشته های تحصیلی پزشکی و داروسازی، بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج): مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.bmsu.ac.ir از ۱۴ مهر

دانشگاه علوم پزشکی ارتش: مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.ajaums.ac.ir از ۱۴ مهر

معرفی‌شدگان رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مراجعه به سایت دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شده از ۱۴ مهر

معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی مربوط به دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنیت ملی: از متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی متعاقباً و بصورت مستقیم از سوی این دانشگاه برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت بعمل خواهد آمد. در این مرحله اسامی برای این کدرشته‌ها اعلام نمی‌شود.

پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدر جایی-تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام): مصاحبه معرفی شدگان رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از سه شنبه ۱۵ مهر آغاز می شود و زمان دقیق انجام مصاحبه اختصاصی از متقاضیان معرفی شده، به وسیله اداره کل آموزش و پرورش محل اقامت و مرکز مجری مصاحبه، تعیین خواهد شد.

معرفی‌شدگان موظفند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان اقامت خود، از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شوند. با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ به متقاضیان توصیه می‌شود قبل از تاریخ ۱۵ مهر از طریق سایت های اطلاع رسانی اعلام شده در اطلاعیه سنجش از مکان و زمان دقیق  مصاحبه خود مطلع شوند.

آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که اسامی آنان در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هریک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شده است باید فرم های مربوطه را تکمیل کنند. 

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می ­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­ شود. متقاضیان می­ توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی