پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          07 مهر 1400 - 29 September 2021


پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی (پذیرش با آزمون و یا صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) از ۶ مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه‌ها از نحوه ثبت‌نام اینترنتی مطلع شوند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، نتایج نهایی پذیرش در کنکور ۱۴۰۰ در دوره‌های روزانه، نوبت‌دوم (شبانه)، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز در رشته‌های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و ۴ رشته دانشگاه آزاد در ۴ مهرماه منتشر شد.

تمامی پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک علاوه بر مدارک اعلامی باید به سایت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مراجعه کنند.

اگر دانشگاهی برنامه زمانی ثبت نام اعلام نکرده است، زمان بندی ثبت نام اینترنتی بر اساس حروف الفبا است

سه شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۰: به ترتیب حرف اول نام خانوادگی: الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ -ح – خ- د

چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰: به ترتیب حرف اول نام خانوادگی: ذ– ر – ز- ژ – س -ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ

شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰: به ترتیب حرف اول نام خانوادگی: ف – ق – ک -گ – ل – م – ن – و - ه - ی

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام از پذیرفته شدگان:

هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی (پذیرش با آزمون و یا صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) باید حسب مورد مطابق جدول ذیل، مدارک لازم را برای ثبت‌نام در مؤسسه آموزش عالی محل قبولی تهیه و تحویل کنند.

پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزینه «سوابق فارغ‌التحصیلی» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل‌های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی کنند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت کنند.

پذیرفته‌شدگان باید در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی در دانشگاه محل قبولی، کد پیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام درج کرده و یا در مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

کارشناس دانشگاه/ مؤسسه می‌تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده، تأییدیه‌های دانشگاه/ مؤسسه خود را دریافت کند.

برای فارغ‌التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نیست.

فارغ‌التحصیلان خرداد ۱۳۹۵ و قبل از آن (نظام‌های آموزشی سالی واحدی، ترمی واحدی ۴ و ۶ ساله متوسطه)، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت‌نام به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ‌التحصیل خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدرک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری کند.

پذیرفته‌شدگان علاوه بر اقدامات فوق،به سامانه تایید تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و درخواست تاییدیه تحصیلی کرده و اصل دیپلم را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

جزئیات مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به تناسب دیپلم



نکات مهم برای ثبت نام در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش‌دانشگاهی (برای نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی ۳-۳-۶) در نیمه دوم شهریور ماه، در صورتی که پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهی فراغت از تحصیل نشوند، از آنان تعهدی مبنی بر ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اخذ خواهد شد.

در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ قبولی آنان لغو می‌شود.

اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر (ع) در سایت سازمان سنجش اعلام نخواهد شد. با پذیرفته‌شدگان برای انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشگاه مذکور هماهنگی لازم بعمل خواهد آمد.

اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی