پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / زبان           28 آذر 1390 - 19 December 2011

سومین دوره تربیت مدرس بین المللی زبان انگلیسی TESOL

با همکاری مرکز تخصصی تربیت مدرس LTI  استرالیا

با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری




مرکز زبان اکسین (وابسته به مؤسسه آموزش عالی آزاد اکسین) با همکاری مرکز تخصصی تربیت مدرس LTI  استرالیا
(www.lti.edu.au/tehran-iran.html )
نسبت به برگزاری سومین دوره تربیت مدرس بین  المللی زبان انگلیسی با مشخصات زیر اقدام نموده است:

آشنائی با TESOL (Teach English to Speakers of Other Languages)

مدرک TESOL یک مدرک معتبر بین المللی است که توانایی شما در تدریس در سطوح بین المللی را تایید می کند. امروزه فرصتهای شغلی زیادی در سراسر جهان برای معلمانی که دوره TESOL را گذرانده باشند وجود دارد. برنامه های آموزشی تربیت مدرس TESOL که مشترکا توسط مرکز زبان اکسین و LTI استرالیا برگزار می شود ، برای کسانی طراحی شده است که خود به نوعی مدرس زبان انگلیسی بوده یا فارغ التحصیل گرایشهای زبان انگلیسی یا زبان آموزان سطح advance هستند و می خواهند زبان انگلیسی را به کسانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست آ موزش دهند.

محتوا و نحوه برگزاری دوره

این دوره TESOL شامل کلاس حضوري، انجام تکالیف آموزشی، کارورزی و تمرین تدریس (Teaching Practice) می باشد. دانشپذیران سه هفته آموزش تمام وقت و فشرده با حضور مدرسین LTI  استرالیا را در دستور کار خواهند داشت و طی این مدت با آخرین آموزه ها و دستاوردها در زمینه تدریس زبان انگلیسی آشنا خواهند شد . طی این دوره دانشپذیران هر روز پس از اتمام کلاسهای درسی خود در مرکز حضور داشته و با استفاده از منابع آموزشی و راهنمائی های مشاور خود نسبت به انجام تکالیف آموزشی و سایر فعالیتهای طراحی شده در فرایند آموزش TESOL اقدام می نمایند.

منابع آموزشی و  مدرس دوره

مدرس و مواد آموزشی این دوره (مشتمل بر کتابهای درسی و کتاب کار)، توسط LTI   تأمین می شود. همچنین به منظور ارتقای سطح دوره و اثربخشی هرچه بیشتر آن ، از مدرس Native دارای تخصص در زمینه Teaching که دارای تجارب ارزنده ای در تدریس TESOL و دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی در کشورهای غیرانگلیسی زبان می باشد جهت تدریس دعوت شده است، ضمن آن که دانشپذیران در طی دوره از مشاوره و راهنمائی دستیاران تدریس(Teacher Assistant) که دارای مدرک TESOL می باشند بهره مند خواهند بود.

گواهینامه پایان دوره

دانشپذیرانی که این دوره را با موفقیت سپری نمایند علاوه بر دریافت مدرک بین المللی TESOL،  گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان " تربیت مدرس بین المللی زبان انگلیسی" دریافت خواهند کرد.
دارندگان مدرک TESOL در کشورهای مختلف ، رسما به عنوان مدرس زبان انگلیسی شناخته شده و می توانند از فرصتهای شغلی در این زمینه به خوبی بهره برداری کنند.

معرفی مرکز تخصصی تربیت مدرس زبان LTI (Language Training Institute) استرالیا

مؤسسه آموزشی LTI از مراکز معتبر و پیشرو در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که به طور تخصصی در زمینه آموزش و توانمندسازی مدرسین زبان، از جمله برگزاری دوره های TESOL فعالیت می کند. LTI اولین سازمان در استرالیا است که وظیفه سنجش و اعتبار بخشی مدارک TESOL را عهده دار شده و به تدوین و انتشار منابع آموزشی مرتبط برای مدرسین و فراگیران این دوره اقدام نموده است. LTI هم اکنون به دو شیوه حضوری و آموزش از راه دور به برگزاری دوره های TESOL می پردازد.

این مرکز در قالب فعالیتهای بین المللی خود دوره های متعدد TESOL را در سایر کشورهای آسیائی از قبیل چین،کره،مالزی،سنگاپور برگزار نموده است و تا کنون بیش از 3000 نفر در این کشورها از دوره ها و خدماتLTI  بهره مند شده اند.

www.lti.edu.au

* محل تشکیل کلاس ها : تهران - میدان فاطمی - خیابان جویبار - خیابان میرهادی شرقی - پلاک 22



تگ ها سومین دوره تربیت مدرس بین المللی زبان انگلیسی TESOL موسسه اکسین LTI استرالیا

خبرنامه - شبکه های اجتماعی