پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / زبان           28 اسفند 1388 - 19 March 2010

زبان نصرت 2 به همراه تقویت حافظه نصرت

زبان نصرت 2 به همراه تقویت حافظه نصرت

آیا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی كه فارسی صحبت میكنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیاز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسط اعجوبه تقویت حافظه و ابداع كننده روشهای نوین تند خوانی ایران استاد نصرت .

آیا میدانید به یك دهم قیمت میتوانید صاحب جدیدترین و موثر ترین محصول بهترین موسسه آموزش زبان كشور شوید.
این متد را یك نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده .
شما بعد از تهیه این بسته كه بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتی یا 4 عدد cd شامل 90 فایل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری در زبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریكایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میكنید و كاملا میتوانید ارتباط برقرار كنید . احساس میكنید معجزه ای روی داده است . چیزی كه بعد از سالها حضور در كلاسهای زبان در دست یابی كامل به آن موفق نشده بودید در ظرف كمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با كمترین زحمت محقق خو
باور كردنش كمی مشكل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان كشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میكند . چنین انسانی بعد از سالها كار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از كشور ( بیشتر خارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كرده است .
نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش كردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیكنید چیزی بیاموزید بلكه این نوار با فرمولی كه در قرار گیری كلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد .

راز موفقیت این متد چیست ؟

این متد معجزه میكند . چون با شخص شما طرف نمیشود . بدون آن كه احساس كنید با مغز شما طرف میشود . كلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تكرار میشوند و شما آنها را می آموزید بدون آن كه خود بفهمید چطوری . راز در زمانهای خاص است كه فرمولش هیچگاه لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یك فایل صوتی mp3 دارید . و فقط حق دارید یك بار آن را گوش كنید و فاصله های زمانی نباید ازبین رود . اصلا استعداد شما مهم نیست .
توجه كنید موسسه نصرت همین را بر روی 45 نوار ضیط 150 هزار تومان میفروشد

CD تقویت حافظه

و اینك تقویت حافظه و تند خوانی نصرت ( ارائه ای دیگر از موسسه نصرت )، ` پس از ماهها استفاده از cd های آموزش مكالمه زبان انگلیسی مصرف كنندگان این محصول پی به واقعی بودن ادعای ما برده اند و حتی عده ای معتقدند قدرت و ارزش این سی دی ها بسیار بیش از آن چیزی است كه ما به آن اشاره كردیم . همانطور كه همه میدانید موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان كه در واقع انقلابی را در روش یادگیری سریع مكالمه انگلیسی ایجاد كرد به آموزش روشهای تند خوانی و تقویت حافظه میپرداخت و در واقع اولین موسسه تند خوانی كشور است كه بازده متدها و روشهایش برای همگان اثبات شده است . اما چرا ؟

1- با متد نوین به كار گرفته در این نوارها ( كه باز ما آن را به سی دی cd تبدیل كردیم ) فقط بصورت صوتی قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقیقا ده برابر ) افزایش دهید . دیگر گرفتار تمرین بر روی كاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه و تند خوانی نخواهید بود و فقط گوش كنید ( 100% صوتی دقیقا مثل سی دی های مكالمه زبان )

2- كارشناسانی كه بر روی مغز انسان كار كرده اند معتقدند ضریب هوش با بالارفتن میزان حافظه افزایش می یابد . همچنین بررسی ها نشان داده یك انسان میتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه اش استفاده كند . این میزان در تیز هوشان حداكثر 9 درصد است . این سی دی در فقط سه هفته به شما می آموزد چگونه بصورت عملی این مقدار را به 50 درصد افزایش دهید .

3- برای همیشه قلم و كاغذ را فراموش كنید . یك كتاب پر از فرمول را روبرویتان قرار دهید . مغز شما به طور خودكار همه فرمولها را حفظ میكند و تا آخر عمر در حافظه شما باقی خواهد ماند . فراموشی را برای همیشه فراموش كنید . ( اینها بخشهایی از صحبتهای آقای نصرت است ) او همچنین یك مثال عملی میزند كه شما در هفته سوم استفاده از این نوارها توانایی انجام آن را خواید داشت او می گوید : به درون یك سالن بروید كه 100 نفر مهمان در آن سالن است . شما هیچكدام را نمی شناسید . از مهمانها بخواهید یكی یكی خود را به شما معرفی كنند . آنها هركدام نام – فامیل و تلفن خود را فقط یك بار به شما خواهند گفت . شما بعد از این مهمانی در هر لحظه از عمر هركدام از ایشان را ببینید نام – فامیل و تلفن او را به یاد خواهید آورد . شما همچنین میتوانید اسامی همه مهمانها با كلیه مشخصاتشان را به ترتیب معرفی كردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بیاورید و بازگو كنید . این كارها واقعا پس از سه هفته گوش كردن به این نوارها عملی است . فقط گوش كردن به دو جلسه اول این آموزش تقویت حافظه شما را شگفت زده خواهد كرد . این روش هم میزان یادگیری و هم سرعت یادگیری شما را به طور شگفت انگیزی افزایش میدهد چون نه شخص شما بلكه مغز شما یاد میگیرد كه چگونه همه چیز را بخاطر بسپارد . به همان سادگی كه نفس میكشید .

4- شعار همیشگی استاد نصرت این است : « اصلا استعداد شما مهم نیست » به من كسانی را تحویل دهید كه خیال میكنید از همه خنگ ترند كسانی كه به خودشان برچسب كم هوشی زده اند . كسانی كه فكر میكنید چیز یاد نمیگیرند . ببینید من از اینها چه خواهم ساخت و چه چیزی تحویل میدهم.

فروشنده: شرقی شاپ

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید زبان نصرت 2 به همراه تقویت حافظه نصرت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید زبان نصرت 2 به همراه تقویت حافظه نصرت


خبرنامه - شبکه های اجتماعی