پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / زبان           22 امرداد 1389 - 13 August 2010

لغو برگزاری آزمون تافل در ایران

سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش از عدم برگزاری آزمون تافل در ایران خبر داد گفت: برگزاری آزمون تافل در ایران به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام با مشکلاتی روبرو شده است که متقاضیان این آزمون در حال حاضر نمی توانند در داخل برای شرکت در آزمون اقدام کنند. ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. وی با اشاره به دلیل این قطع همکاری با ایران گفت: به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام آزمون تافل مشکلاتی پیش آمده که با مذاکراتی که انجام می دهیم در حال رفع آن هستیم. قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پیش از این هزینه ثبت نام برای موسسه فرستاده می شد اما الان برای ارسال آن مشکلاتی وجود دارد که ما در حال بررسی راههایی برای ارسال هزینه هستیم. وی اظهار داشت: امیدواریم مطابق با اعلام موسسه ای تی اس تا ۲۲ ژولای ( ۳۱ تیرماه) این مشکلات برطرف شود. خدایی در پاسخ به این سئوال که آیا برخی اظهارات مبنی بر لغو آزمون تافل در ایران به دلیل تحریمهای اخیر صحت دارد به مهر گفت: نه اینگونه نیست اما با توجه به قطع همکاری بانکی ایران با کشورهای خارجی و عدم ارسال هزینه ثبت نام، این موسسه در تشریح دلایل به وجود آمدن مشکل به تحریمها استناد می کند.

به گزارش مهر، موسسه ای تی اس که برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان را بر عهده دارد اعلام کرده است، متقاضیان آزمون تافل در ایران فعلا قادر نخواهند بود در داخل ایران ثبت‌نام کنند و در این آزمون شرکت کنند. این موسسه آمریکایی در وب‌ سایت خود نوشته که این موسسه به دنبال را‌ه‌حل جایگزین برای دریافت هزینه متقاضیان این آزمون است. آزمون تافل،
برای غیرانگلیسی زبانان است و توانایی آنان در تسلط به این زبان را می‌سنجد شرکت در این آزمون از جمله پیش‌شرط‌های تحصیل در عمده دانشگاه‌های جهان است که حد نصاب نمره آن بسته به دانشگاه‌های مختلف، تفاوت دارد. بر اساس سایت رسمی موسسه ای تی اس، بیش از هفت هزار موسسه در بیش از ۱۳۰ کشور جهان برای پذیرش دانشجویان خارجی، اعطای بورس تحصیلی و فارغ التحصیلی، نمره تافل را ملاک قرار می‏دهند.

تگ ها لغو برگزاری آزمون تافل ایران

خبرنامه - شبکه های اجتماعی