پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          19 تیر 1390 - 10 July 2011

دانشگاه صنعت آب و برق در چهار رشته جدید برای مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال نخست تحصیلی دانشجو می پذیرد که این رشته ها در دانشکده مکانیک و انرژی و مهندسی آب و محیط زیست ایجاد می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس، رشته های مهندسی بازرسی فنی، مهندسی انرژی های تجدید پذیر و مهندسی سیستم های انرژی در دانشکده مکانیک و انرژی و رشته مهندسی عمران-آبهای زیرزمینی در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست راه اندازی شد.

رشته مهندسی بازرسی فنی

رشته مهندسی بازرسی فنی، مجموعه کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی و بازرسی فنی، دوره ای مشتمل بر دروس نظری و پژوهشی در یکی از زمینه های فرآوری نفت، گاز و فرآیندهای پتروشیمی، تراکم، انتقال و توزیع گاز و یا در زمینه های مشابه است.

با توجه به اینکه ایران دارای رتبه دوم از نظر ذخایر نفت و گاز طبیعی در جهان به شمار می آید، دانشگاه صنعت آب و برق هدف از اجرای این دوره را تربیت افرادی پایه گذاری کرده تا توانایی های لازم را برای حفظ و نگهداری از دستگاه ها را دارا باشند.

رشته مهندسی انرژی های تجدید پذیر

این دوره مشتمل بر دروس نظری و پژوهشی در زمینه مبانی انرژی های تجدید پذیر و دیگر جنبه های نظری رشته انرژی در نظر گرفته شده است.

دانش آموختگان این رشته در زمینه های مبانی انرژی های تجدید پذیر، طراحی سیستم های انرژی، سیستم ها و ممیزی انرژی، آشنایی با مبانی انواع انرژی های تجدید پذیر، منابع، مصارف و سایر موارد، مهارت هایی کسب می کنند.

مهندسی سیستم های انرژی

این مجموعه، مشتمل بر دروس نظری و عملی در گرایش های سیستم های انرژی، تکنولوژی انرژی و انرژی و محیط زیست معرفی شده است.

بر این اساس، هدف از ارائه این رشته پرورش کارشناسانی آزموده برای طراحی، توسعه و بهره برداری از سیستم استخراج، فرآورش، تبدیل، انتقال، توزیع و مصرف انرژی به نظر می رسد.

مهندسی عمران-آبهای زیرزمینی

این دانشگاه همچنین گرایش جدید کارشناسی ارشد مهندسی عمران ـ آبهای زیرزمینی را با موافقت شورای عالی گسترش در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست راه اندازی کرده است. این گرایش به همراه 5 رشته ای که پیش از این در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست راه اندازی شده بود، از مهرماه 90 دانشجو می پذیرد.

راه‏اندازی این گرایش به منظور رفع بخشی از نیازهای آموزشی صنعت آب کشور و در جهت توسعه علوم مربوط به مهندسی و برنامه ریزی اکتشاف، استخراج، بهره برداری، حفاظت کمی و کیفی از آب های زیر زمینی صورت گرفته است.

تگ ها کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعت آب و برق

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی