پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          26 شهریور 1392 - 17 September 2013


پایان مهلت ثبت‌نام کارشناسی ‌ارشد استعدادهای درخشان

مهلت ثبت‌نام برای مقطع کارشناسی ‌ارشد استعدادهای درخشان دوره‌های کارشناسی فردا چهارشنبه 27 شهریورماه به پایان می‌رسد.
  
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری فارس، مهلت ثبت‌نام برای مقطع کارشناسی‌ارشد استعدادهای درخشان دوره‌های کارشناسی فردا چهارشنبه 27 شهریورماه به پایان می‌رسد.

 برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تا فردا فرصت دارند تا در دانشگاه‌های محل قبولی ثبت‌نام کنند.

پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام باید اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن را همراه داشته باشند.

 داوطلبان همچنین ضروری است که اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره  22354 دوم خرداد 91 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

شایان ذکر است؛معرفی‌نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت سازمان سنجش در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.                         

پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نیستند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (1) را ارائه دهند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 همچنین اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها به همراه شش قطعه عکس تمام رخ 3x4 تهیه شده در سال جاری نیز از جمله مدارکی است که داوطلبان باید برای ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

 برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌شود، باید 12 قطعه عکس 3x4 ارائه دهند.

همچنین برای برادران ارئه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1392 مشخص کند الزامی است. همچنین کارمندان دولت باید حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع را به همراه داشته باشند.

بنابراین گزارش؛پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا 31 شهریور ماه فارغ‌التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا این زمان فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره 22354/و در روز 2 خرداد ماه سال 91 و مصوبات مربوطه مشخص شود، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.

شایان ذکر است؛عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

پذیرفته شدگان در فرصت باقی‌مانده در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری، مکاتبه و...) پاسخگویی از طرف سازمان سنجش انجام نخواهد گرفت.


تگ ها ثبت‌نام کارشناسی ‌ارشد استعدادهای درخشان

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی