پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          20 بهمن 1392 - 09 February 2014



اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون ارشد

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد از بعدازظهر فردا + جزئیات


توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 از امروز 20 بهمن ماه توزیع می‌شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر به خبرنگار دانشگاهی ایسنا گفت:‌ توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 93 از فردا یکشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تغییر تاریخ آزمون ارشد امسال به دلیل بارش سنگین برف در اغلب استان‌های کشور به ویژه گیلان و مازندران، افزود:‌ براین اساس برگزاری این آزمون به روز چهارشنبه 23 بهمن موکول شد که به مدت سه روز تا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

توکلی اظهار کرد: برای تمامی داوطلبان کارت جدید صادر شده و کارت قبلی داوطلبان فاقد اعتبار است. همچنین همه تدابیر امنیتی و حفاظتی طبق روال پیش بینی شده و همانند سنوات گذشته اجرا شده است و داوطلبان از امنیت کامل آزمون اطمینان داشته باشند چرا که سوالات در قرنطینه کامل است.

اطلاعیه سازمان سنجش

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور نیز با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات توزیع کارت‌، محل‌ رفع نقص و برگزاری‌ ازمون‌ ورودی تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ 1393 و همچنین‌ نوزدهمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور در طول هفته گذشته بنابه درخواست داوطلبان، خانواده های آنان و مسئولین استانی مبنی بر عدم امکان حضور و یا مشکلات حضور بموقع داوطلبان در جلسه آزمون، زمان برگزاری آزمون تغییر یافته است. لذا ضمن تشکر و قدردانی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز دانشگاه پیام نور، ارگانهای نظامی، انتظامی و امنیتی و ... که در برگزاری این آزمون در هفته جاری همکاری صمیمانه‌ای دارند، و پوزش از داوطلبانی که تغییر زمان برگزاری آزمون باعث ایجاد مشکلاتی برای آنان شده، توجه‌ داوطلبان‌را به‌ موارد ذیل‌ معطوف‌ می‌دارد.

الف‌- برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون

آزمون برای ‌136 کدرشته‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ 23، 24 و 25 بهمن‌ماه سال 1392 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان می‌باشد.

ابطال کارت‌ قبلی داوطلبان

لازم به توضیح است کارتهای پرینت شده قبلی (کارتهایی که در هفته قبل داوطلبان پرینت نموده اند) به هیچ وجه معتبر نیست (باطل می باشد) و داوطلبان بایستی مجدداً اقدام به پرینت کارت ورودی خود نمایند. بدین منظور داوطلبان می توانند از بعدازظهر فردا یکشنبه برای مشاهده و پرینت کارت به سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت جدید شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از داوطلبانیکه علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 66 کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

1- آزمون‌ کدرشته‌های امتحانی 1129 (زبان و ادبیات اردو)، 1154 (مطالعات دفاعی استراتژیک)، 1155 (اطلاعات استراتژیک)، 1156 (آماد)، 1157 (مدیریت بحران)، 1287 (مهندسی طراحی محیط زیست)، 1356 (نمایش عروسکی) و ‌1360 (مجموعه موسیقی‌)، منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

2 آزمون کدرشته امتحانی 1152 (مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) منحصراً در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود. لذا حوزه امتحانی داوطلبان این کدرشته امتحانی با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت‌نامی تکمیلی توسط داوطلبان) تعیین گردیده است که لازم است این داوطلبان با توجه به آدرس درج شده بر روی کارت شرکت در آزمون خود به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

3- محل برگزاری آزمون برای 6 کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی 1147، 1149‌،‌1150‌، 1151، 1153و‌ 1158 که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

تذکرات خیلی مهم

باتوجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون توجه کلیه داوطلبان را به تذکرات ذیل معطوف می دارد:

1- تاکید براینکه کارتهای قبلی فاقد اعتبار است (باطل می باشد) و لذا بایستی حتماً کارت جدید پرینت شود .

2- از آنجائیکه بعضاً آدرس محل برگزاری (حوزه امتحانی) داوطلبان تغییر یافته است . لذا ملاک آدرس محل برگزاری آزمون، آدرس مندرج در کارت ورودی جدید می باشد. بدیهی است چنانچه داوطلبی کارت جدید خود را پرینت ننماید و با کارت قبلی به حوزه امتحانی مراجعه کند از ورود داوطلب به حوزه ممانعت به عمل خواهد آمد.

ج-کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون

با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون و از آنجائیکه کارت شرکت در آزمون که هفته گذشته از طریق سایت این سازمان در اختیار داوطلبان قرار گرفته فاقد اعتبار (باطل) برای شرکت درآزمون می‌باشد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست در تاریخ‌های اعلام شده نسبت به تهیه پرینت مجدد از کارت شرکت در آزمون خود اقدام نموده و درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد لازم است به شرح زیر اقدام کنند.

1- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز دو‌شنبه 21/11/92 لغایت روز سه شنبه 22/11/92 از ساعت 8:00 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره 2 این اطلاعیه آمده است).

2- درصورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله تاریخ فارغ‌التحصیلی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند « ه » مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق سایت سازمان سنجش حداکثر تا 25 بهمن ماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

3- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی (اردیبهشت‌ماه سال 1393) در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

11- داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رنفع نقص مطابق جدول شماره دو مراجعه نمایند.

تگ ها ثبت نام کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ارشد ارشد دریافت کارت آزمون ارشد آزمون ارشد93 ثبت نام ازمون ارشد93

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی