پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          20 مهر 1393 - 12 October 2014


سایت روان آموز - مرجع کنکور ارشد و دکترای روانشناسی فعالیت خود را آغاز کرد

سایت روان‌آموز فعالیت خود را با هدف ارایه مشاوره به داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری آغاز کرد.

زینب خجوی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تشریح برخی اصول کلی در مسیر داوطلبان برای آماده‌سازی کنکور افزود: برنامه‌ریزی صحیح و مناسب، شیوه درست مطالعاتی و داشتن منابع صحیح جزو اصولی است که می‌توان از طریق تجربه شخصی، مشاوره با دیگران یا مطالعه به دست آورد.

مدیر این سایت معتقد است: مهم‌ترین عامل موفقیت در کنکور، داشتن هدف روشن است که باعث ایجاد انگیزه و به دنبال آن تلاش می‌شود؛ البته باید اصولی را در مطالعه و برنامه‌ریزی رعایت کنیم تا به هدف برسیم.

خجوی که خود حایز رتبه 6 در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی و رتبه 2 در آزمون دکترای روانشناسی است، افزود: در کنار این اصول، یک سری جزییات هم هست که بسته به هر شخص متفاوت است. اگر کسی در ابتدا خودش، عادات مناسب و مضر مطالعه و شیوه مناسب برنامه‌ریزی شخصی‌اش را بشناسد، می‌تواند آنها را مدیریت کرده و در جهت هدفش به کار گیرد.

این مشاور و مدرس آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکترای روانشناسی اضافه کرد: قطعا تلاش فردی هرکسی مهمترین امر در قبولی اوست، اما در کنار این تلاش فردی، نباید «تجربه دیگران» را نادیده گرفت. استفاده از تجربه‌های سایر افراد موفق کمک بزرگی به موفقیت داوطلبان در این آزمون‌ها می‌کند.

وی بر اهمیت انتخاب مشاور تاکید کرد و گفت: به دلیل اینکه تعداد داوطلبان رشته روانشناسی زیاد است، مشاوران زیادی هم در این حیطه فعالیت دارند. گاهی دوستان از تعدد مشاوران و مطالبی که می شنوند سردرگم می‌شوند. ما با هدف کاهش این آشفتگی‌ها و نگرانی‌ها سایت روان آموز را به عنوان مرجع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی راه‌اندازی کردیم و سعی داریم تجربه‌های موثر برای موفق شدن در این آزمون‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

خجوی به خدمات متنوع سایت روان آموز و ارایه اطلاعات تخصصی در مورد آزمون ارشد و دکترای روانشناسی از جمله نکات کنکوری هفتگی، منابع پیشنهادی، نحوه مطالعه، آموزش تکنیک‌های موفقیت، مشاوره تخصصی و عمومی اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این بوده که در این سایت، امکان دسترسی برابر به اطلاعات را ایجاد کنیم به این امید که علاقه‌مندان سراسر کشور که برای موفقیت در آزمون کارشناسی‌ارشد و یا دکترای روانشناسی به امکانات دسترسی ندارند، قادر باشند از جدیدترین اطلاعات و منابع برای موفقیت در آزمون مطلع شوند.

خجوی که دانشجوی دکترای روانشناسی سلامت دانشگاه تهران است، در پایان با اشاره به اهداف پژوهشی سایت گفت: روان‌آموز علاوه بر اهداف آموزشی، دارای بخش پژوهشی نیز هست. در این بخش علاوه بر ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی، همکاران روانشناس می‌توانند با توجه به زمینه تحقیقاتی خود با سایر محققان ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی استادان برجسته کشور برخوردار شوند.

سایت روان‌آموز


تگ ها سایت روان آموز مرجع کنکور ارشد روانشناسی دکترای روانشناسی مرجع کنکور کارشناسی ارشد

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی