پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          05 آذر 1396 - 26 November 2017


کلاسهای زبان عمومی استاد جهانشاهی ویژه کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سالهاست که در حال برگزاری است. کتاب زبان عمومی زیر ذره‌بین چاپ نگاه دانش که تالیف ایشان است، پرفروش‌ترین کُتُب زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری است و امروزه در خانه بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد و دکتری یافت می‌شود. با حمایت وبسایت پرتال دانشگاهی کشور، فرصت جدیدی فراهم شده تا کلاس‌های استاد را با تخفیف 35 درصدی ویژه خوانندگان سایت UNP.IR ثبت نام کنید. کلاسهای استاد جهانشاهی به دلیل فرصت مطالعاتی و عدم حضور در ایران برای چند سال، تماماً بصورت آنلاین است و این فرصت خوبی برای کنکوری‌ها از سراسر ایران است که کلاس را بدون دغدغه زمانی و مسافتی شرکت کنند.



میزان رضایت از کلاسهای استاد جهانشاهی در سال 95، 94% بوده است که گواهی بر کیفیت بالای این کلاس‌هاست. در کلاس واژگان فشرده، به صورت فشرده و بر مبنای اصول صحیح یادگیری (morphology (ریخت‌شناسی واژگان)؛ ریشه، پیشوند و پسوند) لغات مهم کنکور ارشد و دکتری سال‌های اخیر را بررسی و آموزش داده خواهد شد. همچنین در کلاس گرامر فشرده، به صورت فشرده و بر مبنای تست های سال‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری، تمامی نکات پرتکرار برای پاسخگویی به تست های گرامر تدریس می‌شود و با حل بیش از 50 تست، این نکات تثبیت خواهند شد. تمامی سوالات حل شده در کلاس از میان تست های مهم کنکور سالهای اخیر انتخاب شده و متُد این کلاس با هیچ یک از کلاسهایی که با نام مشابه برگزار می شوند، شباهتی نخواهد داشت.
کلاس‌ها به صورت آنلاین است و از تمام ایران با داشتن اینترنت با سرعت 256 با بالا قابل شرکت است. همچنین کلاس‌ها ضبط می‌شوند و برخلاف کلاس‌های حضوری می‌توانید چندین و چندبار مباحث را تا کنکور مرور کنید.

فراموش نکنید که کد تخفیف ویژه اعضای سایت unp را پیش از ثبت‌نام اعمال کنید:



این کد تنها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 8 آذر قابل‌استفاده است.

همچنین در کانال تلگرام استاد جهانشاهی نیز مطالب مفید بسیاری مرتبط با زبان کنکور دکتری و ارشد آموزش داده می‌شود و می‌توانید در کانال استاد عضو شده و سوالات خود را مستقیما از ایشان بپرسید.




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی