پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          30 اردیبهشت 1402 - 20 May 2023


جزئیات پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم قرآنی و حدیث در سلامت سال ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته «علوم قرآنی و حدیث در سلامت» دانشجو می پذیرد.

داوطلبان می توانند ضمن مطالعه شرایط مندرج اطلاعیه، جهت ثبت نام و ارسال مدارک به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ مراجعه کرده و اقدام کنند.

الف) مشخصات دوره

ر شته علوم قرآنی و حدیث در سلامت، یک دوره کارشناسی ارشد مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است که عناوین دروس آن در وب سایت دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم به نشانی https://hr.muq.ac.ir قابل مشاهده است.

ب) شرایط ثبت نام

افراد واجد شرایط برای ثبت نام در این رشته به شرح زیر هستند:

۱- اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی

۲- پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و متخصصان غیر هیأت علمی رشته های علوم پزشکی

۳- کارکنان پیمانی و رسمی دانشگاه های علوم پزشکی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر

۴- دارندگان مدرک دوره مجازی کارشناسی پیوسته رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی

۵- اعضای هیأت علمی و کارکنان پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی ستاد و سازمانهای تابعه وزارت بهداشت، با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر

کارکنان سایر نهادها و سازمانها اعم از دولتی و غیر دولتی، اگرچه در زمینه بهداشت و درمان شاغل باشند، مشمول این دوره نیستند و در صورت ثبت نام، وارد مراحل مصاحبه و گزینش نخواهند شد.

۶- دارندگان مدرک دوره مجازی کارشناسی پیوسته رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی

تأکید می شود صرفاً دارندگان مدرک کار شنا سی ر شته علوم حدیث، اخلاق و آداب پز شکی که قبلاً این دوره را در دانشگاه علوم پزشکی تهران با مشارکت دانشگاه قرآن و حدیث گذرانده اند، مجاز به ثبت نام بوده و دانش آموختگان سایر رشته های مشابه و گرایش های مختلف علوم قرآن و حدیث پذیرفته نمی شوند.

ج) امتیازات شرکت در دوره

بر اساس مصوبه هیأت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آن دسته از اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پز شکی که موفق به اتمام دوره کار شناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث در سلامت می شوند، با ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیع تشویقی برخوردار خواهند شد.

د) نحوه ثبت نام

تکمیل فرم ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir و بارگذاری مدارک درخواستی تا دریافت کد رهگیری.

مدارک مورد نیاز باید با حجم ٢٠٠-١٠٠ kb و با فرمت jpeg / jpg بارگذاری شود.

یک قطعه عکس پرسنلی جدید در ابعاد ۳۰۰ * ۴۰۰ پیکسل با فرمت jpg

تصویر اصل شناسنامه (کلیه صفحات)

تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو)

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر آخرین حکم کارگزینی عضو هیأت علمی/ کارمند

تکمیل فرم تعهدنامه

آخرین نسخه رزومه علمی شامل سوابق تحصیلی، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و اجرایی، فرهنگی و اجتماعی و ... به صـورت فایل PDF. توضـیح اینکه در این مرحله، نیازی به ارائه مسـتندات مربوطه نبوده و بررسـی مسـتندات در مرحله مصاحبه انجام خواهد گرفت.

تکمیل ثبت نام در سـامانه مرکز سـنجش آموزش پزشـکی و بارگذاری مدارک درخواسـتی تا دریافت کد رهگیری است.

هزینه ثبت نام مبلغ ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال (۲۳۳ هزار تومان) شامل ثبت نام آزمون و هزینه ارسال پیام کوتاه آزمون است. وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست. در صورت واریز اشتباه، عودت آن از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه امکانپذیر نخواهد بود.

توصیه می شود قبل از واریز هرگونه وجهی، از داشتن کلیه شرایط ثبت نام اطمینان حاصل شود. وجه واریزی برای ثبت نام بوده و دانشگاه علوم پزشکی قم اطلاعی از آن ندارد.

هـ) شرایط تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث در سلامت

۱. شروع به تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث در سلامت از مهر ۱۴۰۲ و بر اساس تقویم دانشگاهی ابلاغی وزارت بهداشت خواهد بود. در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان، ممکن است پذیرش در دو نیمسال مهر و بهمن صورت گیرد که در این صورت، تعیین نیمسال داوطلبان به صورت تصادفی خواهد بود.

۲. تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث در سلامت به صورت کاملاً الکترونیکی شامل مشاهده محتواهای الکترونیک بارگذاری شده در سامانه و نیز کلاس های همزمان و جلسات مجازی رفع اشکال خواهد بود. به علاوه، دانشجویان متعهد خواهند شد در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده می شود، حضور یابند.

۳. با توجه به ارائه دروس به صورت مجازی، برخورداری از مهارت های کاربری رایانه و نیز در اختیار داشتن لپ تاپ یا رایانه شخصی ضروری است و گذراندن دوره با استفاده از گوشی تلفن همراه ممکن نخواهد بود.

۴. با توجه به ارائه ١٢ واحد درسی به صورت میانگین در هر نیمسال تحصیلی، گذراندن دروس ارائه شده، مستلزم صرف زمان لازم برای مشاهده محتواهای آموزشی الکترونیک، انجام مطالعات تکمیلی و نیز انجام تکالیف تعیین شده توسط اساتید مربوطه و ارسال به موقع آن و سایر فعالیت های مورد نیاز برای گذراندن دوره خواهد بود.

بنابراین، چنانچه اختصاص زمان کافی و مناسب برای این امر در برنامه هفتگی داوطلب مقدور است، اقدام به ثبت نام کند.

۵. دانشکده سلامت و دین، تعهدی در قبال ادامه تحصیل دانش آموختگان این رشته در مقاطع بالاتر مرتبط ندارد.

۶. دانشجویان این رشته تابع مقررات و ضوابط مندرج در آیین نامه کارشناسی ارشد و نیز آیین نامه آموزش از راه دور دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سایر مصوبات و مقررات مرتبط هستند.

۷. تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث در سلامت در حال حاضر، مشمول پرداخت شهریه نیست.

۸. دانشجویان این رشته مشمول امکانات رفاهی دانشجویی مانند خوابگاه و وام تحصیلی و ... نخواهند بود.

و) فرایند گزینش دانشجو

- حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز

- بررسی و احراز شرایط عمومی داوطلبان

- بررسی سوابق علمی داوطلبان واجد شرایط

- برگزاری مصاحبه

- جلسه مصاحبه با هدف آشنایی داوطلبان با شرایط رشته و دانشکده و نیز بررسی وضعیت داوطلب از نظر انگیزه و توانمندی های لازم برای تحصیل در رشته برگزار می شود و مبتنی بر دانش تخصصی داوطلبان نیست.

زمان برگزاری مصاحبه، نیمه اول شهریور خواهد بود که نحوه انجام آن به صورت حضوری و یا مجازی و سایر جزئیات آن شامل زمان دقیق و مکان مصاحبه، مدارک مورد نیاز و سایر جزئیات فرایند مصاحبه از طریق شماره تلفن درج شده در فرم ثبت نام به داوطلبان اعلام می شود.

پذیرش دانشجو به مدت یک نیمسال، به صورت مشروط و به عنوان دانشپذیر صورت گرفته و پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط آموزشی مورد نظر از قبیل صرف زمان کافی برای مشاهده محتواها، انجام به موقع تکالیف و موفقیت در آزمون های پایان نیمسال، صورت خواهد گرفت.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی