پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          02 امرداد 1390 - 24 July 2011

اهواز - خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت 76 دانشکده علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد که نیمی از آنها به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه وحید دستجردی شب گذشته در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: 50 دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور داریم که وظیفه آنها علاوه بر خدمات رسانی در حوزه سلامت، تربیت نیروی انسانی متخصص نیز است.

وی افزود: از دیدگاه وزارت بهداشت، استان خوزستان و مردم آن به علت مقاومت و رشادتهایی که در طول جنگ هشت ساله از خود نشان دادند شایسته خدمات و طرح های بیشتری هستند.

دستجردی تصریح کرد: سال گذشته در شش شهر استان خوزستان طرح پزشک خانواده آغاز به کار کرد و در این بین 500 هزار نفر ثبت نام کردند. امیدواریم با همکاری بیمه ها و مردم این استان، این طرح به صورت فراگیر در تمامی شهرهای استان اجرایی شود.

وزیر بهداشت عنوان کرد: دولت کمر همت به عمران و ارتقای سطح بهداشت در استان خوزستان بسته به گونه ای که از ابتدای دولت نهم تاکنون 384 طرح در زمینه های بهداشتی در سطح استان اجرایی شده و 96 پروژه دیگر نیز در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون 15 هزار تحت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستانهای کشور افزوده شده است که 68 هزار تخت دیگر نیز در حال اجراست و می توان امیدوار بود با بهره برداری از این طرح ها کمبود تخت بیمارستانی در کشور کاهش و یا مرتفع شود.

وحید دستجری با اشاره به بهره برداری از ساختمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مراسم گفت: این دانشگاه تا سال تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به نیاز استان این پروژه در دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت 76 دانشکده علوم پزشکی در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: نیمی از این دانشکده ها به بهره برداری رسیده که انتظار می رود با بهره برداری از سایر طرح ها تربیت نیروی انسانی متخصص پزشکی در سطح کشور سرعت بیشتری بگیرد.

تگ ها دانشکده علوم پزشکی

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی