پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          29 امرداد 1392 - 20 August 2013


انتخاب دبیران هیات های بورد تخصصی پزشکی و برگزاری آزمون دانشنامه در 14 شهریور


دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به تغییرات در دبیران هیات های بورد تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت گفت: دبیران هیات بورد از این پس به صورت انتخابی، خواهند بود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیات بورد تخصصی یک رشته تخصصی پزشکی مرجع تصمیم گیری درباره آن رشته، ظرفیت ها، اعطای مجوز تربیت دستیار به گروه آموزشی یک بیمارستان یا یک دانشگاه است، بنابراین از اهمیت خاصی برای توسعه رشته های تخصصی پزشکی بالینی برخوردار است. 

وی افزود: در زمان برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، دبیران هیات های بورد تخصصی و فوق تخصصی انتخاب می شوند. پیش از این دبیران منصوب می شدند اما در این دوره اعضای هیات بورد با برگزاری انتخابات یکی از اساتید را به عنوان دبیر بورد مربوطه انتخاب می کنند. 

عین اللهی یادآور شد: آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در 14 شهریورماه برگزار می شود و در آزمون های شفاهی نیز پس از آزمون کتبی اطلاع رسانی می شود. 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار طراحی سئوالات تخصصی و فوق تخصصی همزمان با هم انجام می گیرد و اساتید گروه های تخصصی و فوق تخصصی به صورت جداگانه در طراحی سئوال شرکت می کنند. این موضوع موجب می شود فرصتی به اساتید جوان تر داده شود که در فرآیند طراحی سئوال نقش داشته باشند. 

شصتمین آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هفتمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی در روز 14 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود. این آزمون ها یکی از بالاترین آزمون های کشوری هستند که میان دستیاران تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بالینی در رشته های مختلف برگزار می شود و پذیرفته شدگان این آزمون می توانند به عضویت هیات علمی دربیایند. 


تگ ها انتخاب دبیران هیات های بورد تخصصی پزشکی برگزاری آزمون دانشنامه زمان برگزاری آزمون دانشنامه

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی