پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          28 خرداد 1393 - 18 June 2014



افتتاح ۸ پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

به گزارش رهیاب به نقل از دزفول امروز،طی مراسمی در سالن ولایت بیمارستان بزرگ دزفول، که با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و هیئت همراه، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه رئیس مرکز فلسفه نوین اسلامی کشور ، حجت الاسلام و المسلمین قاضی امام جمعه دزفول، سرهنگ محتشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوزستان، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی و بسیاری از مسئولین ادارات و دانشگاه علوم پزشکی دزفول، برگزار گردید، ۸ طرح بهداشتی مهم در این دانشگاه به افتتاح رسید.

 

IMG 6499 300x216 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

سردار سرتیپ ۲ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده لشکر ۷ حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به موفقیتهای سپاه خوزستان در زمینه بهداشت و درمان اشاره و افزود: سال گذشته سپاه خوزستان در حوزه بهداشت موفق شد تا در بین نیروهای مسلح بعنوان سپاه برتر در زمینه بهداشت انتخاب شود که بدلیل اقدامات گسترده در زمینه بهداشت بود. که این اقدامات همچنان ادامه دارند.

سردار شاهوار، امنیت و سلامت را دو نعمت مورد غفلت قرار گرفته شده دانست و افزود: شهرستان دزفول دارای پرونده درخشانی در سالهای دفاع مقدس است.

وی افزود: فاصله وضعیت موجود با آرمانها در حوزه بهداشت و درمان زیاد ولی با مقایسه اقدامات صورت گرفته با شرایطی که در گذشته وجود داشته ، اقدامات صورت گرفته شده، بسیار چشمگیر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه، رئیس مرکز ملی فلسفه نوین اسلامی با تقدیر از اجرای سریع طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این دانشگاه هم در بهداشت و هم درمان، برنامه تحول نظلم سلامت را با سرعت در دزفول اجرا کرده که هزینه درمان بیماران به ۱۰ درصد کاهش یافت.

وی با بی نظیر خواندن، تصویب طرح در دولت و سرعت اجرا آن، ادامه داد: نباید به نیازهای بیمارستان در اجرای این طرح بی توجهی شود.

IMG 6515 300x225 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

رئیس مرکز ملی فلسفه نویین اسلامی، با استفاده از تاریخ علم پزشکی ، آموزه های دینی و فلسفه پزشکی افزود: علاوه بر توسعه طب جدید و کسب آخرین دستاوردهای پزشکی نوین در دنیا، نباید از طب سنتی غافل شد.

حجت الاسلام خسروپناه، طب سنتی را مکمل طب نوین دانست و اظهار کرد: علاوه بر توجه به طب سنتی ایران باید افرادی را برای آموزش طب های سنتی کشورهایی مثل هند و پاکستان به آنجا اعزام تا علومی را که صدها سال برای آن زحمت کشیده شده است را بیاموزند و در داخل بکار گرفته شوند.

وی پیشگیری از بیماری ها با تغییر سبک زندگی مردم را خواستار شد و اعلام کرد: طبق روایاتی که وجود دارد، منشاء اصلی بیماری و مرگ خوردنی ها و آشامیدنی هاست و به همین دلیل باید سبک زندگی مردم تغییر کند.

امام جمعه موقت دزفول، ارتباط قوی بین بیماری روحی و جسمی را خاطر نشان کرد و گفت: بیماری های روحی مثل حسادت و کینه توزی رابطه با بیماری های جسمی دارد و منشاء برخی از بیماران ناشی از بیماری های روحی است.

وی افزود: در کارهای تحقیقاتی باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

IMG 6511 300x225 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین قاضی، امام جمعه دزفول در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از روند سریع افزایش ظرفیتهای بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی افزود: قدر نعمت ولایت را باید بشناسیم که در سایه آن، امنیت کشور ایجاد شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت دزفول خدمات جامعه پزشکی و پرستاری را بی بدیل توصیف کرده و خاطر نشان کرد: اگر همکاری دولت و خیرین نباشد، کار پیش نمی رود.

 IMG 6438 300x225 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

دکتر عبدالرحیم صائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، با مقایسه وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان دزفول، قبل و بعد از داشتن دانشگاه علوم پزشکی، افزود: بعد از ۲۵ سال تلاش دزفول از ۳سال و نیم گذشته که مجوز دانشگاه علوم پزشکی به دزفول داده شد به منطقه ای برخوردیم که دارای مشکلات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان بود، ۸ میلیارد بدهی معوقه، خانه های بهداشت بسیار کم و آنها نیز استیجاری بودند، ارجاع بیماران به خارج از دزفول بسیار زیاد، بیماری های قلب و عروق میزان مرگ و میر در شهرستان را بالا برده و خدمات بهداشتی از کیفیت پائینی برخوردار بود.

وی افزود: با عنایت دولت دهم و با اعتماد سازی ۶ ماهه دزفول و ایجاد زیرساختهای لازم برای کسب مجوز دانشگاه علوم پزشکی، مجوز این دانشگاه صادر شد و اکنون شاخص های سلامت در منطقه با سرعت در حال بهبود هستند.

دکتر صائمی افزود: با عنایات دولت یازدهم و توجه ویژه دولت به بحث سلامت این روند سریع بهبود وضعیت بهداشتی درمانی همچنان ادامه دارد و در این مدت کوتاه بیش از ۱۴۰ افتتاحیه پروژه های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی دزفول صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، آسیب شناسی جامعه سلامت و تدوین سند سلامت توسط این دانشگاه را مسیر حرکتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول دانست و عنوان کرد: بعد از تبدیل دانشکده علوم پزشکی دزفول به دانشگاه، دانشکده به سه دانشکده افزایش یافت، اکنون تمام خانه های بهداشتی دولتی و با سرعت بسیار بالا مرکز بهداشت درمان در حال افزایش هستند.

وی ادامه داد: بودجه این دانشگاه از ۱۰ به ۵۸ میلیارد تومان افزایش یافت که با جلب اعتماد خیرین ۳۵ میلیارد توسط خیرین در حوزه سلامت در حال هزینه است، همه معوقات پرداخت شد و اکنون دانشگاه علوم پزشکی تنها شهری است که دارای مرکز جراحی قلب باز است و نخستین کودکان آزمایشگاهی توسط مرکز نازایی دزفول به زودی متولد خواهد شد.

DSC 0852 300x200 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

از متخصصین شرکت کننده در طرح ویزیت رایگان به مناطق محروم که در چهارم خرداد ماه سال جاری در مناطق محروم شهر خیبر صورت گرفته بود با اهداء لوحی تقدیر شد.

 DSC 0899 300x200 افتتاح 8 پروژه مهم بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول+ تصاویر

در این مراسم افتتاح واحد پذیرش و مرکز مهم آی سی یو بیمارستان بزرگ دزفول باهزینه یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و بخش ان آی سی یو بیمارستان شوش ویژه نوزادان با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و همچنین از دستگاه برونکوسکوپی با هزینه ۳۵۰ میلیون تومان برای استفاده رونمایی شد.

مرکز بهداشتی درمانی شهر حمزه دزفول و شهر سید عباس شوش با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان و مرکز انبار معاونت آموزش و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر بخش هایی بود که در این مراسم رسما فعالیت خود را آغاز کردند.



تگ ها افتتاح ۸ پروژه مهم بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی