پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 98 نتایج ارشد 98 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 99 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 99 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          09 امرداد 1393 - 31 July 2014

ابلاغیه ای مهم برای ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور





به گزارش داروغذا به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سیدحسن هاشمی در این ابلاغ، روابط عمومی را دارای جایگاه راهبردی و زیربنایی و به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی دانسته و خاطرنشان کرده است: روابط عمومی ها نقش بی بدیل و سازنده ای در تبیین و انعکاس دیدگاه ها و انتظارات حوزه های اجرایی به مخاطبین دارند.

بنابراین گزارش متن کامل این دستورالعمل که به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است، به شرح زیر است:

 رییس / سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

 

باسلام

نظر به جایگاه راهبردی و زیربنایی روابط عمومی به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی و نقش بی‌بدیل و سازنده آن در تبیین وانعکاس دیدگاه‌ها و انتظارات حوزه‌های اجرایی به مخاطبین ، ضرورت دارد کلیه دانشگاه‌ها‌و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در راستای تقویت جایگاه روابط عمومی، با استناد به قوانین و مقررات مرتبط، نسبت به اجرای مفاد این دستورالعمل اقدام مقتضی معمول نمایند:

1)   تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دانشگاه/ دانشکده، متشکل از افراد صاحب­نظر در حوزه ارتباطات و با دبیری مدیر روابط عمومی دانشگاه/ دانشکده به منظور تدوین استراتژی­ ارتباطی و ایجاد انسجام و وحدت­رویه در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی.

2)    انتصاب مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی براساس تخصص، تعهد، خلاقیت و نوآوری و از میان افراد با صلاحیت‌های علمی و آشنا به مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و حتی‌الامکان دارای تحصیلات مرتبط با رشته روابط عمومی و با اطلاع مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت متبوع.

3)   عضویت مدیران روابط عمومی در شورای فرهنگی دانشگاه/ دانشکده و حضور در جلسات هیات رئیسه با توجه به جایگاه ویژه روابط عمومی در حوزه سیاستگذاری به عنوان مشاور امین دستگاه‌های اجرایی.

4)   مدیریت و انجام تمام فعالیت‌های مربوط به ارتباطات و انتشارات درحوزه اطلاع رسانی، از جمله پایگاه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیک توسط مدیریت روابط عمومی

5)      به کارگیری نیروی انسانی ماهر، متخصص، کارآفرین و خلاق و ترجیحاً دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط در تمام سطوح روابط عمومی.

6)   تدوین و ارایه برنامه جامع اطلاع‌رسانی دانشگاه/ دانشکده با تعیین اعتبارات مورد نیاز برای تصویب در شورای اطلاع‌رسانی که پس از تائید هیأت رئیسه و تأمین اعتبارات مربوطه لازم‌الاجرا خواهد بود.

7)   تقویت جایگاه مدیریت روابط عمومی در چارچوب ضوابط مربوطه به نحوی که مدیریت روابط عمومی به عنوان حوزه مستقل، زیرنظر مستقیم ریاست دانشگاه/ دانشکده انجام وظیفه نماید.

مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و مفاد آیین‌نامه های پیوست (موضوع تصویب نامه های شماره 65354/ت37374هـ مورخ 27/4/1386 هیأت محترم وزیران و اصلاحیه آن به شماره 10240/ت45794هـ مورخ 26/1/1391) بر عهده مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.

تگ ها دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغیه جدید دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت

    تندیس جشنواره

    pagerank