پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          19 امرداد 1393 - 10 August 2014


جامعه پزشکی استان فارس برای حضور در غزه اعلام امادگی کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: جامعه پزشکان و پیراپزشکی فارس برای حضور در غزه و مداوای مصدومان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی آمادگی دارد.


 محمدهادی ایمانیه عصر امروز در تجمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی این شهر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: ما اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم در درون کشور خود پذیرای مجروحان غزه باشیم یا اگر اجازه دهند در آن سرزمین حضور پیدا کرده و به یاری مظلومان بشتابیم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که پیرو مولایی هستیم که وقتی لشگر معاویه به شهر انبار حمله کرد، فرمود اگر مسلمانی از غصه اینکه خلخال از پای زن یهودی خارج کردند، بمیرد، نابجا نیست.

ایمانیه ادامه داد: یعنی مسلمان با غیرت از به زور خارج کردن خلخال از پای زن یهودی از غصه می‌میرد وای به امروز که با زنان و کودکان مسلمان چنین می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: توقع این است که همگان از همه بشریت از هر ملتی و از هر کشوری همین که اسم او را بشر گذاشته‌اند به مسائل غزه حساس باشد.

وی تصریح کرد: بشر به گونه‌ای خلق شده که می‌تواند از اوج عظمت تا حضیض ذلت پیش رود که بنا به فرمایش قرآن کریم گاه انسان از چهارپایان پست‌تر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: کدام حیوان درنده این‌گونه همنوع خود را می‌درد که حتی حیوانات درنده نیز وقتی سیر شوند خونی نمی‌ریزند.

ایمانیه بیان کرد: رژیم صهیونیستی از گرگ نیز بدتر است که گرگ اگر چند حیوان دیگر را بدرد کنار می‌کشد اما اسرائیل از خونریزی کناره نمی‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: به مصداق «نیش عقرب نه از ره کین است» باید بگوییم طبیعت رژیم ساختگی، جعلی و بی هویت صهیونیستی نیز این‌گونه با خونریزی عجین شده است.

این مسئول ادامه داد: تاریخ رژیم صهیونیستی با اشغالگری، غصب و تجاوز به حقوق دیگران آغاز می‌شود و این جانیان هیچ سابقه تمدنی ندارند.

ایمانیه ادامه داد: بر خلاف فلسطینیان که سابقه تمدنی چند هزار ساله دارند، صهیونیست‌هایی که از سرتاسر دنیا در این منطقه ظهور پیامبران گرد آمدند پایگاهی برای ظلم و کسب منافع ناشروع ایجاد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها برای حفظ این جایگاه غصب شده و نابود نشدن آن این راه حل را برگزیده‌اند که هر از گاهی یک خون‌آشامی راه می‌اندازد و هنگامی که تمام افکار عالم علیه آنها بسیج می‌شود، آرام گرفته و خود را برای خونریزی بعدی آماده می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: حضرت امام (ره) فرمودند اگر مسلمین با یکدیگر متحد می‌شدند با ریختن یک سطل آب توسط هر مسلمان، اسرائیل غرق می‌شد و از این نظر شاید گناه سردمداران عربستان و امیر فلان کشور اسلامی از نخست وزیر و پارلمان اسرائیل بیشتر است، چون این‌ها نام خود را خادمین حرمین شرفین گذاشته و نان مسلمانان را می‌خورند اما پایگاه در اختیار آمریکا گذاشته‌اند که به اسرائیل غاصب سلاح و تسلیحات بدهند.

وی همچنین یادآور شد: یکی از نمایندگان سازمان ملل گریه می‌کرد که آدرس مدرسه متعلق به سازمان ملل را بیش از 17 بار به اسرائیل داده بودند و باز آن را بمباران کرد و کودکان بیگناه را کشت.

ایمانیه در پایان گفت: امید داریم کشورهای اسلامی به خود بیایند و علیه رژیم صهیونیستی متحد شوند که در آن صورت هیچ کس جرأت نخواهد کرد از این جنایتکاران حمایت کند.


پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی