پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          10 خرداد 1400 - 31 May 2021


معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۷ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه خواهد شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمد مهدی صدوقی در مراسم پانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه ضمن تشریح بخشی از عملکرد معاونت آموزشی دانشگاه در سالی که گذشت، از جانفشانی اساتید، کادر درمان و مدافعان سلامت در صف مقابله با کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه شیوع گسترده کرونا در اسفند ۹۸ کلاس‌های حضوری و آزمون‌های دانشگاهیان را به تعطیلی کشاند اظهار کرد: این اپیدمی بعد از گذشت بیش از یکسال در سراسر دنیا همچنان ادامه دارد و حوزه آموزش و برگزاری حضوری کلاس‌ها را با چالش‌هایی روبرو کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ آموزش‌ها با سکون مواجه شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت آموزش دروس در بستری فضای مجازی در دانشگاه علوم پزشکی به اوج خود رسید و پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه داشته‌ایم.

صدوقی گفت: از ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ فعالیت‌های مجازی در بالاترین سطح به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است.

وی با اشاره به روند آموزش مجازی در سامانه نوید، از برگزاری کلیه دروس به صورت مجازی و تعاملی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه با بهره گیری از سامانه مذکور خبر داد.

افزایش پهنای باند آموزش مجازی، ارتقا شاخص کل کلاس‌های آنلاین، بارگذاری تعداد محتوای الکترونیکی بر روی وب سایت گروه‌های آموزشی و برگزاری ۲۹ هزار کلاس آنلاین از جمله مواردی بود که دکتر صدوقی به آن اشاره کرد.

ارتقای آموزش در پایه و بالین در دستور کار

وی افزود: در سالی که گذشت مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ۲۵۲ رایانه برای خدمت باکیفیت تر آموزشی به اساتید و دانشجویان افتتاح شده است.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه با اشاره به تجهیز دانشگاه به مرکز آموزش‌های شبیه سازی شده گفت: این مرکز با هدف ارتقا آموزش در حوزه پایه و بالین فعالیت‌های منحصر به فردی در دستور کار دارد.

اصلاح هرم اعضای هیئت علمی و بهبود نسبت استاد به دانشجو یکی دیگر از مواردی بود که دکتر صدوقی به آن اشاره کرد و ادامه داد: در دو سال اخیر دو نوبت فراخوان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد؛ در نوبت اول ۷۷ عضو هیئت علمی و در نوبت دوم ۶۴ عضو هیئت علمی جذب شدند. جذب بیش از ۵۶ عضو هیئت علمی با تعهدات قانونی و تبدیل وضعیت استخدامی ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه نیز در دو سال اخیر انجام شده است.

رشد سه برابری ارتقا اعضای هیئت علمی در سال سخت کرونایی

وی در ادامه به روند عملکرد هیئت ممیزه دانشگاه در سالی که گذشت اشاره کرد و توضیح داد: در سال سخت مبارزه با کرونا جلسات هیئت ممیزه دانشگاه تعطیل نشد و ۲۱۵ پرونده ارتقا اعضای هیئت علمی مورد بررسی قرار گرفت، این روند در مقایسه با سال مشابه قبل رشد سه برابری داشته است.

جذب دانشجویان برتر در رشته‌های مختلف بخش دیگری از سخنان معاون آموزشی دانشگاه را به خود اختصاص داد.

وی از درخشش دانشجویان دانشگاه در ۱۲ المپیاد علمی و کسب رتبه‌های درخشان دانشجویی خبر داد و گفت: کسب ۱۷ رتبه و دریافت مدال‌های طلا، نقره و برنز از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موجب افتخار و بالندگی این دانشگاه است.

صدوقی با اشاره به تداوم روند آموزش مداوم در بحران کرونا به اجرای ۲۶۴ برنامه عملیاتی توسط این واحد اشاره کرد.

استقرار سامانه ساعی با هدف ثبت فعالیت‌های علمی و ارتقای مرتبه اساتید

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه به راه اندازی سامانه ارزشیابی یکپارچه اعضای هیئت علمی با عنوان سامانه ساعی اشاره کرد و افزود: ثبت فعالیت‌های علمی و ارتقای مرتبه اساتید دانشگاه در بستر این سامانه آماده و در حال بارگذاری است.

استقرار سامانه لاگ بوک الکترونیک در کلیه گروه‌های بالینی دانشگاه یکی دیگر از اقدامات معاونت آموزشی بود که دکتر صدوقی به آن اشاره کرد و توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از دانشگاه‌های پیشرو در استقرار لاگ بوک الکترونیک در تمام رشته‌ها است. اطلاع رسانی به موقع و صحیح به دستیاران در بستر سامانه، نحوه مشارکت فعالیت‌های آموزشی و بالینی دستیاران و مدیریت نحوه مشارکت آنها، ثبت و ارزشیابی اعضای هیئت علمی توسط دستیاران و برنامه ریزی لاگ بوک الکترونیک ویژه دانشجویان دکترای تخصصی و ارشد از جمله کارکردهای سامانه لاگ بوک الکترونیک دانشگاه است.

گروه‌های آموزشی برتر در پانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه معرفی شدند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش فعالیت آموزشی و طرح آن در کمیته دانش پژوهشی منجر به ارتقا علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه خواهد شد، از معرفی گروه‌های شاخص برتر در پانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۷ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه خواهد شد.

پانزدهمین دوره جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نکوداشت استاد دکتر محمد غفرانی، ۹ خردادماه با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان به صورت مجازی برگزار شد.

در این جشنواره بیمارستان شهید لبافی نژاد به عنوان مرکز پزشکی آموزشی و درمانی در حیطه طرح اعتبار بخشی بیمارستان‌های آموزشی کشور، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع) در حیطه آموزش مجازی برتر، گروه‌های آموزشی برتر گروه روانپزشکی، مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار و سم شناسی بالینی و مسمومیت‌ها در حیطه برخط و تعاملی همچنین در حیطه فرایند اول دانشگاهی و فرایند اول کشوری دانشکده‌های دندانپزشکی، مجازی آموزش پزشکی و مدیریت، داروسازی و پرستاری و مامایی رتبه‌های برتر را کسب کردند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی