پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / سربازی امریه          20 بهمن 1398 - 09 February 2020


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی گفت: ۱۱ پودمان طرح سرباز ماهر در بخشهای صنعت، کشاورزی، هنر و مدیریت ارائه می شود.

‌به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، دکتر مختار جلالی جواران در نشست خبری که عصر امروز در دانشگاه علمی – کاربردی درباره آموزش‌های علمی – کاربردی سربازان برگزار شد، گفت: با توجه به مأموریتی که دانشگاه علمی – کاربردی در حوزه مهارتی دارد یک بخش مربوط به دوره‌های رسمی بوده و یک بخش دیگر مربوط به دوره‌های آموزش‌های کوتاه مدت است که برنامه ریزی های لازم برای استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود انجام شده است.

وی به طرح آموزش‌های علمی – کاربردی سربازان اشاره کرد و گفت: در این زمینه تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح، دانشگاه علمی – کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای انجام شد و هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است و از همین ماه اجرایی می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی ادامه داد: این دانشگاه دارای ۸۰۰ پودمان است که در طرح مذکور ۱۱ پودمان ارائه می‌شود که امیدواریم این دوره‌ها برای سربازان گره گشا باشد و هر سرباز در صورت شرکت در این دوره‌ها علاوه بر کارت پایان خدمت، یک مهارت نیز کسب کرده است. این پودمانها می‌توانند تجمیع شده و به مدرک کاردانی و کارشناسی خدمت شود.

وی گفت: در مرحله اول از ظرفیت مراکز علمی – کاربردی فعال ناجا استفاده می‌شود و در مرحله دوم از کل ظرفیت دانشگاه‌های علمی – کاربردی و فنی و حرفه‌ای برای آموزش سربازان استفاده می‌شود.

جلالی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی – کاربردی با توجه به اینکه یک دانشگاه مأموریت گرا است نیازهای منطقه را شناسایی کرده و بر اساس نیازها، پودمان طراحی می‌کند و نه تنها برای نیازهای فعلی قطعاً باید بر نیازهای آینده نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در مرحله اول به صورت آزمایشی انجام می‌شود و در مرحله دوم به صورت سراسری در تمام کشور و کلیه استان‌ها اجرایی خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی افزود: ۱۱ پودمانی که ارائه شده در بخش صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت است و رشته‌هایی مانند جوشکاری، مکانیک، برق، صنایع چوبی، تولید مبلمان، دامپروری، پرورش صنعتی طیور، باغبانی، گردشگری، مترجمی زبان و مدیریت کسب و کار ارائه شده است و مدرسان رسمی دانشگاه که دارای کد مدرسی هستند این دوره‌ها را ارائه خواهند داد.

وی اظهار داشت: از تمام کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و امکانات دو دانشگاه و ستاد کل نیروهای مسلح در این دوره‌ها استفاده خواهد شد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین سربازی امریه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی