پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / سربازی امریه          10 اسفند 1398 - 29 February 2020


مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای فارغ التحصیلان امریه گفت: نخستین گروه از این افراد به منظور بهبود روابط دانشگاه و صنعت به دانشگاه های بزرگ اعزام شدند.

پرتال دانشگاهی به نقل از محمد سعید سیف، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین بار است که ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کرد که وزارت علوم، بصورت کلی، فارغ التحصیلان ارشد و دکترا را که شرایط لازم را دارند، بصورت امریه در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها به کار بگیرد. 

وی هدف از این برنامه را کمک گرفتن از دانش و توانایی این فارغ التحصیلان در راستای بهبود روابط میان دانشگاه ها و مراکز علمی با جامعه و صنعت و انجام پروژه تحقیقاتی عنوان کرد و افزود: با ایجاد این فرصت، سعی کردیم توزیع نسبتا گسترده ای را در سطح کشور از این افراد داشته باشیم و به همین علت، فعلا در فاز نخست به هر یک از دانشگاه های معین هر استان، ۴ نفر را اختصاص داده ایم.

سیف درباره شرایط به کارگیری این افراد گفت: افراد باید فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری و نیز معدل بالای ۱۵ داشته باشند.

وی ادامه داد: با این وجود اگر فردی دوره های تخصصی و مهارتی را هم گذرانده باشد، بعنوان یک امتیاز مضاعف، برایش محسوب خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: بررسی اولیه برای انتخاب نفرات برای امریه در وزارتخانه صورت می گیرد، اما گزینش نهایی نفرات را به خود دانشگاه ها واگذار کرده ایم.

سیف افزود: فعلا ستاد کل نیروهای مسلح با ۲۵۰ نفر برای یک سال موافقت کرده است و هم ما و هم ستادکل، در طول این یک سال عملکرد سربازان امریه و دانشگاه ها را در این خصوص به دقت بررسی می کنیم و اگر اثرات مثبت بود و نتایج خوبی به همراه داشته باشد، امیدواریم که این طرح و تخصیص امریه به وزارت علوم، دایمی شود.

وی با بیان اینکه نخستین گروه امریه ها، شامل 45 نفر، یک دی ماه امسال به محل آموزش عمومی سربازی اعزام شدند، گفت: این گروه پس از پایان دوره ۲ ماهه آموزشی، از اول اسفند ماه در دانشگاه های محل خدمت خود حاضر شده اند. ضمن اینکه همزمان با پایان دوره آموزشی گروه اول، گروه دوم را اعزام کرده این برنامه به این ترتیب است که به همین روال؛ هر۲ ماه یک گروه را اعزام کنیم.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین سربازی امریه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی