پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانش آموزی          08 آبان 1391 - 29 October 2012



اعلام آمادگی دانش آموزان برای هر گونه تهدید دشمن

رئیس سازمان پدافند غیرعامل دشمن شناسی را لازم و ضروری دانست و خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: دانش آموزان در این مقطع باید به خوبی دشمن را بشناسند و مقابل تهدیدهای آن بایستند.

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز دوشنبه در صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در منطقه 13 تهران با اشاره به تهدیدات دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: تهدید دشمن نشان دهنده آن است که ما قدرتمندیم چرا که حرف مستقلی برای گفتن داریم. حرف ما همان حرف عاشورا و اسلام است.

جلالی افزود: شما دانش آموزان باید خود را برای هر گونه مقابله با دشمن آماده کنید و ما در پدافند غیرعامل این آمادگی را داریم تا هر گونه مقابله با دشمن را به شما آموزش دهیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل دشمن شناسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: شناختن دشمن بسیار لازم و ضروری است از این رو شما دانش آموزان باید به خوبی استراتژی های دشمن را بشناسید تا بتوانید به موقع در مقابل هر گونه حادثه ای بایستید.

امنیت ملی به بسیج گره خورده است
همچنین سردار پاسدار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در این صبحگاه مشترک با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: امروز ملت های آزادیخواه گفتمان انقلاب اسلامی و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس را دنبال می کنند و این موضوع نشان می دهد که کشور ما از چه جایگاه والایی در منطقه برخوردار شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه امنیت ملی به بسیج گره خورده است، خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: عزیزان من از این فرصتی که در اختیار شما گذاشته شده است استفاده کنید تا بتوانید به نحو مطلوب در خدمت آبادانی و پیشرفت کشور قرار بگیرید.
بنا بر این گزارش صبحگاه مشترک یگان های نمونه دانش آموزی بسیج تهران به مناسبت روز بسیج دانش آموزی و با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل، جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ و برخی از مسئولان و معاونان وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان شهید مطهری منطقه 13 برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان بسیجی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شرکت کرده بودند.

همچنین در حاشیه صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با حضور سردار غلامرضا جلالی کتاب پدافند غیرعامل که نخستین بار در مدارس کشور توزیع خواهد شد رونمایی شد.

هشتم آبان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.





تگ ها اعلام آمادگی دانش آموزان تهدید دشمن اخبار دانش آموزی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی