پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانش آموزی          07 دی 1392 - 28 December 2013


 راه اندازی مدارس امین دخالت در برنامه های درسی دانش آموزان نیست

تهران - ایرنا - مدیر کل سابق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: راه اندازی مدارس امین وابسته به حوزه علمیه در مدارس دولتی دخالت در برنامه های درسی دانش آموزان نیست.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از:
رحیم زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه میان آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه علمیه برادران با این هدف که مدارس دولتی تحت پوشش طرح مدارس امین به مدارس وابسته به حوزه علمیه تبدیل شود، از سال گذشته در مدارس شهرستان های استان تهران اجرا شده است.

وی ادامه داد: مدارس دولتی بر اساس این طرح زیر نظر حوزه های علمیه قرار نمی گیرند بلکه با همکاری حوزه های علمیه، یک روحانی مستقر و یا ثابت در مدارسی که آموزش و پرورش تعیین می کند، حضور یافته و به کارهای پرورشی و پاسخ به سوالات دانش آموزان می پردازند.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یادآورشد: این روحانیون حقوقی دریافت نمی کنند و آموزش و پرورش هیچ گونه مسوولیتی در قبال آنان برای استخدام ندارد.

وی اجرای طرح مدارس امین در سال گذشته در مدارس شهرستان های استان تهران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: گزارشات نشان می دهد که این طرح نتیجه منفی نداشته است.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد که روش دیگر در مدارس امین این است که حوزه های علمیه، طلبه ها را در روزهای خاصی که آموزش و پرورش اعلام می کرد به مدارس اعزام می کردند و آنان به اقامه نماز جماعت و کارهای پرورشی می پرداختند.

زمانی افزود: سال گذشته حدود 50 مدرسه شهرستان های استان تهران در مقطع متوسطه زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

چند روز قبل تفاهم نامه ای میان آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه علمیه برادران به امضا رسید که بر این اساس مدارس دولتی تحت پوشش طرح به مدارس وابسته به حوزه علمیه تبدیل می شود.

این تفاهم نامه به منظور بسط و گسترش زمینه های فعالیت مشترک میان مدیریت حوزه علمیه برادران استان تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران منعقد شد.

بر اساس این طرح با انتخاب مدیریت حوزه و توافق اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدرسه دولتی به مدرسه وابسته به حوزه علمیه تبدیل می شود و مدیریت حوزه با استقرار روحانی ثابت در این مدارس مدیریت تربیتی مدارس را بر عهده خواهد داشت، محتوای برنامه ها طبق شیوه نامه فرهنگی و تربیتی تایید شده کارگروه و توسط مدیر مدرسه اجرا خواهد شد.

رحیم زمانی از اواخر سال 1389 به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران مشغول به کار بوده است، وی روزگذشته -سه شنبه- این سمت را به علیرضا کمرئی واگذار کرد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی روزگذشته علیرضا کمرئی را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران منصوب کرد.

تگ ها اخبار دانش آموزی اخبار مدارس اخبار روزانه مدارس راه اندازی مدارس امین مدارس امین مدارس امین چیست؟

خبرنامه - شبکه های اجتماعی