پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانش آموزی          07 دی 1392 - 28 December 2013


درمان تمامی دانش آموزان شین آباد در بیمارستانی مجهز

 مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتیجه پی گیری ها بر این شده است که تمامی دانش آموزان حادثه دیده شین آباد در یک بیمارستان مجهز و مناسب با تیم جراحی مجرب که توسط وزارت بهداشت اعلام می شود، ادامه درمان دهند.



به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: ایرنا، بنابراعلام روز چهارشنبه وزارت آموزش و پرورش، محمد چینیان اظهار داشت: بنا به دستور و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در خصوص پی گیری اقدامات درمانی و پشتیبانی دانش آموزان دو کمیته تشکیل شده و بر این اساس مکاتبات و جلسات مکرری با متولیان وزارت بهداشت صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان تام الاختیار از وزارت بهداشت، وزارت رفاه و سازمان بهزیستی تشکیل شد که در این نشست کارگروهی شکل گرفت و صورت جلسه ای تنظیم شده است تا به تصویب هیات وزیران رسانده شود.

چینیان افزود: براساس تصمیمات این کارگروه مقرر شد مبلغ 15 میلیارد ریال بایت هزینه معالجه – تکمیل درمان و توانبخشی در سال جاری در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد که همچنین بر اساس تصمیم دیگر این کارگروه، مبلغ 10 میلیارد ریال بابت معیشت و سایر هزینه های وابسته در سال جاری در اختیار وزارتخانه های آموزش و پرورش و تعاون و کار قرار گیرد و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور مکلف شد اعتبارات مورد نیاز برای استمرار موارد 1 و 2 را براساس طرح درمان حادثه دیدگان و گزارش کارگروه مندرج در این تصویب نامه در بودجه های سنواتی پیش بینی کند.

چینیان بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و عدم وقفه در امور درمان دانش آموزان طی هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت تصمیم گرفته شد دانش آموزان برای ادامه درمان در 30 آذرماه به بیمارستان مراجعه کنند.

وی افزود: اکنون دانش آموزان معاینات مکرر در بیمارستان داشته اند و بر اساس آخرین گزارش و پی گیری های به عمل آمده تا روز سوم دی ماه با هماهنگی وزارت بهداشت و ریاست بیمارستان حضرت فاطمه (س) معاینات و بستری دانش آموزان درحال انجام است.

چینیان اظهار داشت: تعداد چهار نفر از دانش آموزان تا مهرماه 92 در بیمارستان ساسان اقدامات درمانی شان انجام شد و مابقی در بیمارستان 15خرداد روند درمانی را طی کرده اند.

وی یادآورشد: از آن تاریخ تا به امروز نزدیک به سه ماه است در طول این مدت مکاتبات با وزارت بهداشت برای ادامه درمان از طرف وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفت و از آنجایی که مصوبه دولت که در سال 91 به صراحت اعلام کرده درمان به عهده وزارت بهداشت است.

مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما اکنون منتظریم وزارت بهداشت روند و طرح درمانی را به ما اعلام کند و در اول مهرماه نیز نامه ای با امضای وزیر آموزش و پرورش به وزیر بهداشت و درمان در خصوص تسریع در درمان این دانش آموزان برای بستری در بیمارستان ساسان ارسال شد که تعداد 12نفر از دانش آموزان در بیمارستان ساسان اقدامات درمانی را انجام دهند.

تگ ها دانش آموزان شین آبادی درمان دانش آموزان شین آبادی ماجرای دانش آموزان شین آبادی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی