پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه غير دولتی          12 تیر 1396 - 03 July 2017


توزیع کارت اعتباری دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: کارت های اعتباری با رقم معین برای دانشجویان این دانشگاه طراحی شده که به زودی توزیع می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان در قسمت هفتم از سری دوم برنامه «مجله دانشگاه» با بیان اینکه دانشجویان پایه و اساس تمامی امور در دانشگاه هستند، گفت: باید در تمامی ابعاد به دانشجویان توجه شود تا بتوانند استعدادها، نوآوری ها و خلاقیت های درونی خود را بروز دهند.

وی با بیان اینکه باید دانشجو را برای توسعه علم بسیج کرد، افزود: همانطور که افراد را برای جبهه و سازندگی بسیج می کنیم باید دانشجو را نیز برای علم آموزی و توسعه علم بسیج کنیم، باید فضایی آرام و مطمئن را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا بتواند به راحتی ایده ها و خلاقیت های خود را ارائه دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکید کرد: ایجاد فضایی مطمئن برای آینده دانشجویان از دیگر وظایف دانشگاه ها است. دانشجو نباید نگرانی و دغدغه شغل، مسائل رفاهی، تحصیلی و ازدواج داشته باشد.

نوریان گفت: در راستای حمایت از ازدواج های دانشجویی تسهیلاتی را در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می دهیم تا این ازدواج ها تحقق پیدا کند.

وی از طراحی و توزیع کارت های اعتباری در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این راستا در این کارت های اعتباری با رقم معین برای هر دانشجو طراحی شده که به زودی توزیع می شود.

علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این برنامه به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: آنچه اهمیت بالایی از دوران دبستان تا دانشگاه دارد مسائل تربیتی و پرورشی است.

وی با اشاره به آیه «وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ»، گفت: در قران کریم جز یک مورد هرجا از تعلیم و تربیت یاد کرده و تربیت را مقدم بر تعلیم دانسته است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه غير دولتی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی