پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه غير دولتی          11 شهریور 1396 - 02 September 2017


حمایت از پایان نامه های کاربردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با اشاره به لزوم تحقیقات کاربردی گفت: برنامه داریم از پایان‌نامه های کاربردی حمایت های لازم انجام شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی موسی خانی در دومین روز از همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم وجود پژوهش در دانشگاه ها، گفت: آموزش نباید صرف به معنی آموزش باشد بلکه باید بتوانیم پژوهش را محور کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم وجود استراتژی رقابت پذیری در بین دانشگاه های ایران، افزود: در حال حاضر در بین دانشگاه ها رقابت زیادی به وجود آمده و مشاهده می کنیم دانشگاه هایی که توانسته اند در این عرصه رقابت کنند، از سهم بازار مناسبی برخوردارند. در این زمینه ابزارها و شرایط رقابت پذیری برای دانشگاه مهیا است و همه این ابزار در دست مسئولان آموزشی واحدها قرار دارد.

معاون پژوهشی رانشگاه آزاد با تاکید بر لزوم وجود پژوهش در دانشگاه ها، گفت: اگر در دانشگاه پژوهش صورت گیرد، آموزش نیز مفید و موثر خواهد شد.

موسی خانی تاکید کرد: در حال حاضر دانشگاه های نسل چهارم یعنی دانشگاه موثر در جامعه مورد تاکید صاحبنظران است. دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه نسل چهارم تاکید دارند. در واقع امروز تاکید ما در این دانشگاه به تحقیقات کاربردی مورد نیاز جامعه است.

وی تاکید کرد: بودجه های پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید در پژوهش های کاربردی که یکی از مسائل جامعه را حل می کند، هزینه شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: در این راه اساتید دانشگاه ها می توانند نقش بسیار موثری داشته باشند. اساتید باید از دانشجو خروجی و نتیجه بخواهند و آنان را به کار تحقیقات و پژوهشی تشویق کنند. به دنبال ایجاد محصولات جدید و افزایش مرزهای دانش باشند. در این صورت مشکلات پژوهش دانشگاه نیز حل خواهد شد.

موسی خانی با تاکید بر لزوم وجود پایان نامه های کاربردی و تحقیقاتی در دانشگاه، از مسئولان آموزشی واحدها خواست تا به این موضوع تاکید ویژه داشته باشند و از پایان‌نامه های کاربردی حمایت های لازم را انجام دهند.

وی افزود: برگزاری دوره های پسادکتری که در آن اساتید باتجربه در کنار یکدیگر فارغ از کار، تنها به کارهای تحقیقاتی می پردازند باید در واحدهای دانشگاهی مورد توجه جدی قرار گیرد. باید بتوانیم از دانش اساتید برجسته که نعمت بزرگی هستند، استفاده کنیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم تعامل و ارتباط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارتخانه ها با دانشگاه آزاد اسلامی گسترش یافته است، گفت: این فرصت های طلایی برای توجه و همکاری با دانشگاه فراهم شده و ما باید با مغتنم شمردن این فرصت، از آن استفاده کنیم.




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه غير دولتی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی