پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه خارجی          11 دی 1392 - 01 January 2014


پرداخت یارانه دولتی به دانشگاه‌های غیردولتی در کشور بلغارستان

در پیش‌نویس سند چشم‌انداز 2020-2014 میلادی، وزارت آموزش و علوم بلغارستان بر پرداخت یارانه دولتی به دانشگاه‌های خصوصی این کشور نیز تاکید شده است.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از : سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطابق با این سند، دولت به دانشگاه‌های خصوصی که دانشجویان را برای مشاغل مختلف آموزش می‌دهند، یارانه می‌پردازد که مطابق با این خط‌ مشی ثبت‌نام در این رشته‌ها نیز افزایش خواهند یافت. از این رشته‌ها به عنوان مثال می‌توان به رشته مهندسی اشاره کرد.

مطابق با برنامه‌ اعلامی از سوی وزارت آموزش و علوم بلغارستان، تخصیص یارانه‌های آموزشی به دانشگاه‌های خصوصی از سال تحصیلی 2015-2014 میلادی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز،‌ در این برنامه تصریح شده است که از آغاز سال تحصیلی 2015-2014 میلادی، دولت این کشور قصد دارد شمار پذیرش دانشجو را در رشته‌هایی که کمبود تخصص دانشگاهی در آنها مشاهده می‌شود، افزایش دهد. هدف از اجرای این برنامه جذب دانشجویان مستعد در توسعه و اجرای تحقیقات و پروژه‌های اقتصادی در دانشگاه‌ها است.

دولت نیز از انجام تحقیقات در دانشگاه‌های خصوصی حمایت خواهد کرد. در میان اهداف تعیین شده در این برنامه می‌توان به تشویق به اجرای آموزش و تحقیقات کاربردی در دانشگاه‌های خصوصی همراه با ادغام آنها با سازمان‌های خارجی اشاره کرد.

تگ ها دانشگاه خارجی یارانه دانشگاه پرداخت یارانه در دانشگاه پرداخت یارانه به دانشجویان

پر بازدیدترین دانشگاه خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی