پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          10 دی 1391 - 30 December 2012




امتحانات بدون کاغذ در 77 واحد پیام‌نور کلید خورد و  امکان تقلب در حد صفر است


رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اعلام خبر برگزاری امتحانات پایان ترم بدون کاغذ در این دانشگاه، گفت: در 77 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور، دانشجویان بدون استفاده از کاغذ در جلسه امتحان حاضر خواهند شد.

پرتال دانشگاهی به نقل از بهنوش سلیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: ترم نخست در دانشگاه پیام نور به اتمام رسید و دانشجویان از 16 دی ماه در جلسه امتحانات پایان ترم حاضر خواهند شد.

برگزاری آزمون بدون کاغذ در 77 مرکز پیام نور

وی گفت: 77 مرکز پیام نور در سراسر کشور امتحان بدون کاغذ را برای دانشجویان برگزار خواهند کرد که در فرایند بدون کاغذ سعی شده دروس ساده و عمومی انتخاب شود، زیرا امتحان این دروس بدون نیاز به جدول و محاسبات همچنین امکان استفاده از ماشین حساب است تا دانشجویان به سیستم نرم افزار عادت کنند.

طراحی نرم افزار کاربر دوست برای امتحانات

رئیس مرکز آزمون به دانشجویان دانشگاه پیام نور این اطمینان خاطر را داد که نرم افزار به کار رفته، برای دانشجویان بسیار راحت است و آنان در طول برگزاری آزمون با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند.

سلیم بهرامی با بیان اینکه امتحانات بدون کاغذ و با کاغذ پیام نور نمره منفی ندارد، خاطر نشان کرد: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که دانشجویان دارای کمترین اطلاعات در چگونگی استفاده از رایانه هم بتوانند در امتحانات پایان ترم از آن به راحتی استفاده کنند.

مراقبین آموزش دیده

وی گفت: در شرایط اضطرار چنانچه سیستمهای الکترونیکی یا برقی مرکز دچار اشکال شود سه پروتکل امنیتی مناسب تعبیه شده که امتحان برای دانشجویان برگزار شود.

به گفته این مقام مسئول در پیام نور، اگر دانشجویان در طول برگزاری آزمون با مشکلی مواجه شدند می توانند موارد با مراقبهایی که آموزشهای خاص دیده اند، در میان بگذارند.

آزمونهای درس ریاضی با کاغذ برگزار می شود

سلیم بهرامی همچنین خبر از متفاوت بودن سوالات امتحانی دانشجویان داد و افزود: این امکان وجود دارد که هر دانشجو پیش از برگزاری امتحانات به مرکز خود مراجعه کرده و به صورت آزمایشی و برای آشنایی با این نرم افزار، یک امتحان بدهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امتحانات یک سری دروس مثل ریاضی که نیاز به محاسبات و ماشین حساب دارد با کاغذ برگزار خواهد شد.

قفل شدن نرم افزار در صورت تاخیر 15 دقیقه ای

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور خطاب به دانشجویان تاکید کرد که اگر دانشجو تا 15 دقیقه بعد از برگزاری آزمون تاخیر داشته باشد، سیستم خود به خود قفل می شود و امکان ندارد دانشجو بتواند امتحان آن درس را بدهد.

اسامی مراکز برگزار کننده آزمون بدون کاغذ در تهران

امکان تقلب در این آزمون به گفته سلیم بهرامی تقریباً صفر است و در مراکز تهران جنوب، دماوند، رودهن، پاکدشت، ری و اشتهارد تهران امتحان به صورت بدون کاغذ برگزار خواهد شد.





تگ ها دانشگاه پیام نور پیام نور امکان تقلب در امتحان صفر

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی