پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          11 بهمن 1393 - 31 January 2015


آمار دانشجویان بومی دانشگاه پیام نور گلستان

گرگان – رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان تعداد دانشجویان بومی واحدهای این دانشگاه را ۹۵ درصد عنوان کرد.

قربان شهریاری شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دانشجویان پسر پیام نور کشور به میزبانی پیام نور گلستان گفت: پیام نور هشتمین دانشگاه جامع علمی و بزرگترین شبکه آموزش مجازی کشور را دارد.

شهریاری افزود: پیام نور در میان دانشگاه های باز و از راه دور در رتبه ششم جهان و دوم آسیا قرار دارد و بیش از یک میلیون دانشجو در ۵۰۰ مرکز این دانشگاه در کشور تحصیل می کنند که ۳۰ درصد جمعیت دانشجویی را شامل می شود.

وی با اشاره به نیاز فضای آموزش دانشگاهی به پیام نور اظهار کرد: سال ها در فضای آموزش عالی کشور، خلأ وجود یک فضای آموزشی احساس می شد و دانشجویان می بایست سال ها پشت سد کنکور باقی می ماندند اما با تلاش همه همکاران، این خلأ در دانشگاه پیام نور برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام نور سد کنکور را شکسته است و امروزه رقابت دانشجویان بر سر رشته و شهرستان است و برای ورود به دانشگاه مشکلی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با تاکید بر اینکه محتوای درسی در دانشگاه پیام نور دشوارتر از سایر دانشگاه ها است افزود: این دانشگاه سومین اثربخشی تحصیلات تکمیلی را دارا است و آمار قبولی در این دانشگاه بسیار بالا است.

شهریاری اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مفتخر است پس از گذشت یک ربع قرن با رویکردی جدید شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» را با توجه به نیازهای روز جامعه عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه از نظر کمّی وضعیت قابل توجهی داریم گفت: در بحث کیفیت، کارهای خوبی نظیر الکترونیکی کردن منابع و محتوای درسی را شروع کرده ایم و همچنان ادامه دارد.

وی درباره وضعیت دانشگاه پیام نور استان گلستان اظهار کرد: در گلستان ۱۲ مرکز پیام نور وجود دارد و حدود ۱۷ هزار دانشجو در قالب ۸۶ رشته کارشناسی و ۷ رشته کارشناسی ارشد و هزار و ۲۰۰ استاد مدعو در اختیار داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با بیان اینکه ۹۵ درصد دانشجویان این دانشگاه بومی هستند گفت: دانشجویان پیام نور در هر مکانی که زندگی می کنند می توانند درس بخوانند و در امتحانات شرکت کنند.

ورزش همانند غذای روح، مفید است

قربان شهریاری به برنامه های ورزشی دانشگاه پیام نور استان اشاره و اظهار کرد: تاکنون در ۱۵ دوره مسابقات شرکت کرده ایم و در رشته های مختلف به مسابقات قهرمانی کشور اعزام داشته ایم و مقام های خوبی به دست آوردیم.

شهریاری همچنین گفت: یکی از بانوان ورزشکار ما در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به همراه تیم ملی کبدی مدال نقره بازی ها را بر گردن آویخت و موجب افتخار دانشگاه پیام نور است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش موجب سلامتی در جامعه می شود گفت: ورزش غذای روح است و هر انسانی همانند غذای جسم، به ورزش نیز نیازمند است.

وی در پایان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش خاطرنشان کرد: امیدواریم با اشاعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی در بین دانشجویان در سطوح منطقه ای و ملی موجب اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران باشیم.



تگ ها دانشگاه پیام نور گلستان دانشگاه پیام نور دانشگاه

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی