پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          21 اسفند 1395 - 11 March 2017


اخذ مجوز الکترونیکی شدن برای تمام رشته های پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور برنامه های این دانشگاه را طی یکسال گذشته تشریح کرد و گفت: برای تمام رشته های حضوری و نیمه حضوری از وزارت علوم، مجوز الکترونیکی شدن گرفته شده است.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، علی اصغر رستمی ابوسعیدی، دستاوردهای دانشگاه پیام نور را در یکسال گذشته تشریح کرد گفت: در بُعد آموزشی در یکساله ونیم گذشته، موفق شدیم برای تعداد ۲۷۰ رشته الکترونیکی مجوز اخذ کنیم.

وی گفت: برای تمام رشته های حضوری و نیمه حضوری  از وزارت علوم، مجوز الکترونیکی شدن گرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: مجوز تعداد ۳۴۰ رشته کارشناسی ارشد را اخذ کرده ایم. در بُعد آموزشی کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است و تبدیل وضعیت اساتید با مشکلاتی همراه بوده است که ۹۰درصد مشکل مامور به تحصیل ها حل شده است و با توجه به برگزاری جلسات منظم هیات جذب مشکل عمده اعضای هیات علمی پیمانی مشروط نیز مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری بودجه بند «و» به  ۲۸۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و بودجه عمرانی ۳۱۰ میلیارد تومان شده است که افزایش بسیار در این زمینه داشته ایم .

رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: برای اولین بار در بودجه سال جاری  حدود ۴۰۰ میلیارد تومان  تسهیلات مصوب شده است  و این موضوع  در آینده می تواند در جهت درآمدزایی و تجهیز آزمایشگاهها هزینه شود، البته این مهم  نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

رستمی ابوسعیدی افزود: دانشگاه پیام نور  به عنوان هاب بین المللی  در کشور شناخته شده است و این موضوع در برنامه ششم مصوب شده و دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز با توجه به موقعیتی که دارد می تواند در زمینه تعاملات بین المللی فعال شود.

وی در تشریح به تصویب رسیدن هاب بین المللی دانشگاه پیام نور، بیان داشت: این قانون به دانشگاه پیام نور اجازه می دهد تا با همکاری دانشگاه های بین المللی جذب دانشجو داشته باشد و دانشجویان بتوانند مدرک بین المللی از دانشگاه دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به این مجوز می توانیم با کمک واحد بندرعباس مراکز  بین المللی کیش و قشم را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه، مطابق برنامه ریزی های انجام شده تعداد زیادی  دانشجو از خارج کشور برای تحصیل وارد ایران می شوند و با توجه به  نیازی که به آموزش زبان  فارسی دارند،   در ماههای گذشته مرکز آموزش زبان فارسی را افتتاح کردیم.

وی افزود : این دانشگاه بیش از۸۴۰ طرح نیمه تمام داشت که با صرفه جویی همکاران و تسهیلات اخذ شده بیش از ۲۱۰ طرح در هفته دولت و دهه فجر به بهر ه برداری رسید.

رستمی اظهارداشت: این دانشگاه متنوع ترین دانشگاه در سطح کشور می باشد و تاکنون تولید ۴ هزار محتوای الکترونیکی و تالیف  ۲۰۰۰ عنوان کتاب را کارنامه خود دارد و ۹ هزار عنوان درسی تالیف نشده داریم که از افراد واجدشرایط در تالیف، ترجمه کتاب و تولید محتوی الکترونیکی دعوت به همکاری در این زمینه ها می کنیم.

وی تاکید کرد: آموزش جای پژوهش و مقاله را نمی گیرد و کارهای پژوهشی از اولویت بالایی برخوردار است و در این دانشگاه بزرگ دولتی تمام توان  خود را برای حمایت از ایده های نو و طرح های کارآفرینی وشرکت های دانش بنیان به کار خواهیم گرفت



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی