پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          03 مهر 1400 - 25 September 2021


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور پذیرای ۷ هزار و۹۸۰ دانشجو از خانواده شهدا و ایثارگر است که باید مورد حمایت ویژه باشند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکردن از آن ایام وظیفه‌ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی افزود: ویژگی‌های بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ روز دفاع از ایران و اسلام و مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که در بوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دست مریزاد گفت.

وی با عنوان اینکه رویدادهای مهم و متعدد فرهنگی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی هنری و ایثارگری در دانشگاه پیام نور با گستره ملی و بین المللی برگزار می‌شود افزود یکی از این رویدادهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه پیام نور است.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور بعد دفاع مقدس آغاز به کار کرده امام هیچگاه خود را جدا از ارزش‌های ایثارگری و شهادت ندانسته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی افزود: دانشگاه پیام نور در این راستا پذیرای ۷ هزار و۹۸۰ دانشجو از خانواده شهدا و ایثار گر است که باید مورد حمایت ویژه باشند و با هدف تقویت بنیه علمی آنها همگان بر اساس ظرفیت و توان خود کوشا باشیم.

وی افزود: برجستگان دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگر در سه سال منتهی به ۱۴۰۰ مورد تکریم قرار گرفتند که این مهم به برکت خون شهیدان حاصل شده است.

امین ناجی اظهار داشت: در این زمینه برای سال تحصیلی جدید نیز باید در راستای خدمت به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر وظایف گسترده و عالمانه‌ای تعریف کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور امسال برنامه‌های تحصیلی خود برای دانشجویان خانواده‌های شهید و ایثارگر مضاعف بر سه سال است و در کنگره‌های بعدی نیز باید شاهد پژوهش‌های علمی جامعه ایثاری گری باشیم تا برای جاودانگی این ایثار و تلاش‌ها در عرصه علمی به عنوان دانشگاه ملی و دولتی نقش خود را ایفا کنیم.

وی با گرامیداشت شهدای دانشگاه پیام نور در عرصه مدافع از مرزها و حرم اهل بیت اظهار داشت: این دانشگاه تاکنون ۷۳ شهید در عرصه دفاع از حرم اهل بیت، ولایت و مرزها تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی