پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          11 اسفند 1401 - 02 March 2023


رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از تعیین تکلیف اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور خبر داد.

پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اساتید پیمانی مشروط پیام نور گفت: تعیین تکلیف اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور، موضوعی است که مدت ها محل بحث بوده و اختلاف نظرهایی در بخش های مختلف از جمله هیات عالی جذب هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی و خود دانشگاه پیام نور وجود داشته است.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که در یکسال اخیر انجام شد و با همکاریهیات مرکزی جذب وزارت علوم، دانشگاه پیام نور و هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به یک اجماع و جمع بندی در این خصوص رسیدیم.

وی افزود: امروز نیز در هیات مرکزی جذب وزارت علوم این موضوع بحث و در نهایت به یک مصوبه منتهی شد که حداقل این افراد به نوعی تعیین تکلیف می شوند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم با اشاره به جزئیات مصوبه مذکور افزود: این مصوبه را می توان در سه محور اعلام کرد. اول شرایطی است که این افراد باید دارا باشند، چرا که کیفیت آموزشی دانشگاه ها برای وزارت علوم به ویژه مرکز جذب بسیار مهم است، یک سری شرایط برای این افراد در نظر گرفته اند، شرایط معقولی که عدول از آنها به کیفیت دانشگاه ها آسیب نزند، چه اعضایی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و چه اعضایی که دارای مدرک دکتری از دانشگاه های معتبر تحت شرایطی می توانند به هیات علمی پیمانی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: اگر اعضایی از این مجموعه واجد شرایط باشند هیات علمی پیمانی خواهند شد، اگر احیانا تعدادی فاقد شرایط باشند، تصویب شد که حداقل کارمند دانشگاه پیام نور شوند. البته ما امیدواریم همه این شرایط را داشته باشند، حالا با فرض اینکه احیانا تعداد محدودی هم فاقد شرایط مذکور باشند، حداقل آن این است که کارمند پیام نور باقی می مانند.

خلج افزود: نکته بعدی که مطرح شد با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در حال حاضر با کمبود دانشجو و بودجه مواجه بوده و دچار تورم نیروی هیات علمی است، پیگیر این موضوع است که تعدادی از اعضای هیات علمی خود را به دانشگاه های دیگر منتقل کند.

وی افزود: این بحث مطرح شد که افرادی که واجد شریط بوده و هیات علمی اند، هم خود، هم دانشگاه و هم وزارت علوم تلاش کنند که طبق ضوابط و مقرراتی که توسط دانشگاه پیام نور اعلام خواهد شد به دانشگاه های دیگر که به تخصص این افراد نیاز دارند، منتقل شوند تا بیشتر برای کشور منشاء اثرباشند.

وی ادامه داد: بنابراین در مجموع می توان گفت، یک بحث این است که این افراد باید دارای شرایطی که اعلام می شود باشند، یک بحث دیگر نیز انتقال این افراد بعد از پیمانی شدن آنها است حال چه هیات علمی و چه کارمند باشند و دیگر اینکه ما از دانشگاه پیام نور هم تشکر کرده و درخواست می کنیم به محض دریافت این مصوبه نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنند.

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور نیز درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اساتید پیمانی مشروط پیام نور به مهر گفت: با توجه به اینکه برخی از اساتید مذکور، بیش از ۱۰ تا ۱۲ سال با دانشگاه همکاری داشتند، قطعا باید شرایط به شکلی پیش رفته و تصمیمی اتخاذ شود که به قطع رابطه همکاران منتهی نشود.

به گزارش مهر، پیش از این گروهی از اساتید دانشگاه پیام نور در نامه ای به مهر از عدم تمدید قرار داد ۱۲۳ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در آستانه سال نو خبر داده بودند که می توانید این خبر را اینجا بخوانید.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی