پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          16 بهمن 1390 - 05 February 2012

پذیرش 50 دانشجوی دکتری دیگر در دانشگاه تبریز


در حال حاضر 4 هزار 200 نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشند که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد و حدود ۷۰۰ نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

آذربایجان شرقی – ایلنا: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از پذیرش ۵۰ دانشجوی جدید در مقطع دکتری در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

حمید رضا قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز با اشاره به برگزاری آزمون دکتری سال تحصیلی ۹۱ – ۹۰ اظهار داشت: پس از آزمون دکتری امسال که به صورت نیمه متمرکز انجام شد تعداد یک هزارو ۴۹۳ نفر در ۷۵ رشته جهت مصاحبه به این دانشگاه معرفی شدند که پس از طی مراحل قانونی و اعلام نتایج ۱۶۲ نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت اعلام شده در سال جاری در این دانشگاه ۲۰۵ نفر بوده است، یادآور شد: در مرحله تکمیل ظرفیت نیز ۳۴۷ نفر در ۴۴ رشته به این دانشگاه معرفی شدند که در صورت احراز شرایط از این تعداد نزدیک به ۵۰ نفر پذیرفته شده نهایی معرفی خواهند شد.

به گفته وی علاوه بر پذیرفته شدگان فوق تعداد ۲۷ نفر نیز قبلاً در مرحله اول با استفاده از تسهیلات دفتر استعدادهای درخشان وارد دوره دکتری در رشته‌های مختلف این دانشگاه شده بودند.

وی افزود: هم اکنون این پذیرفته شدگان به همراه با ۱۶۲ نفر پذیرفته شده قبلی از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱ – ۹۰ در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشند.

قاسم‌زاده افزود: در حال حاضر 4 هزار 200 نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشند که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد و حدود ۷۰۰ نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی در این دانشگاه در حال حاضر ۱۲۵ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۸۳ رشته در مقطع دکتری دایر می‌باشد.


تگ ها پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تبریز

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی