پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          06 خرداد 1391 - 26 May 2012



وام 80 میلیونی مسکن برای نخبگان

معاون پشتیانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین از تصویب بورس "شهید احمدی" در کشور خبر داد و گفت: این بورس برای دانشجویان دوره دکترا در کشور به تصویب رسیده است.
معاون پشتیانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به راه اندازی 27 بنیاد نخبگان در سطح استانهای کشور اظهار داشت: در این راستا استانداران باید زمینه جذب نخبگان فعال در بنیاد نخبگان استانها را فراهم آورند.

به گزارش مهر، داود طالبی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح رسمی بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به تصویب چند آئین نامه جدید در بنیاد ملی نخبگان گفت: یکی از این آئین نامه ها پرداخت ودیعه مسکن به نخبگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی با مبلغ 15 تا 25 میلیون تومان است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت وام خرید مسکن به نخبگان نیز بیان داشت: در این راستا نیز به نخبگان وام هایی به مبلغ 50 تا 80 میلیون تومان پرداخت می شود.

معاون پشتیانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین از تصویب بورس "شهید احمدی" در کشور خبر داد و گفت: این بورس برای دانشجویان دوره دکترا در کشور به تصویب رسیده است.

طالبی با اشاره به آئین نامه جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی بیان داشت: این آئین نامه از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان کشور ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر جذب نخبگان در سطح مراکز علمی و آموزشی کشور ادامه داد: همچنین باید نخبگان کشور نیز در شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی استخدام شوند.

معاون پشتیانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید براینکه استانداران باید زمینه جذب نخبگان را در سطح دستگاههای اجرایی فراهم آورند، گفت: استانداران باید با ابلاغ این آئین نامه اولویت اول خود را در زمینه جذب نیرو در دستگاههای اجرایی را به نخبگان اختصاص دهند.

طالبی با اشاره به اجرای طرح شهاب در کشور بیان داشت: در قالب این طرح اقدام به شناسایی و هدایت استعدادهای برتر می شود که این طرح در برخی استانهای کشور اجرا شده و در لرستان نیز با سفر چهارم رئیس جمهوری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح "دوست علمی" در کشور بیان داشت: این طرح نیز در سطح 10 استان کشور اجرا شده است.

تگ ها وام 80 میلیونی مسکن نخبگان

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی